Gå til innhold

Auto save draft når tekst boksen for ny tård eller reply er aktivert?

Anbefalte innlegg

Kunne det vært en taken og se på om man kan implementere en auto save draft når tekst boksen for ny tård eller reply er aktivert?

Noe lignende det som Gmail har.

Hvis det er omfattende arbeid og implementere noe slikt så bør det absoulut være noe man bør ha i tankene når man skal videreutvikle og/eller oppgradere forumet.

Er så fo*** frustrerende når man har skrevet ett innlegg på en halv kilometer for så at diskusjon.no kolapser eller i.net oppkoblingen streiker. Jeg pleier ofte og skrive i notepad for så å kopiere over til forumet etterpå, eller ta en backup over i notepad når jeg er ferdig, denne gangen så bomma jeg så jeg hadde kun en "gammel" versjon av backupen etter at diskusjon.no hadde tatt seg en pause og back knappen ikke funket og når det til slutt funket så var det ingen informasjon i tekst boksen.

Men i og for seg så skal det jo være unødvendig og ta backup av en post...

Autosave draft burde vært standard for alle forum så lenge man er logget inn som en registrert bruker.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God ide.

Sel har jeg alltid en CTRL - V på lur :)

Jo takk. Så får en bare håpe at de som er i posisjon til og påvirke også synst det samme.

Kan ikke se noe godt argument for at det ikke bør innføres. (Muligens kompleksiteten av det, men slik jeg ser det så bør og må det være fremtiden for alle fora hvor en har tekstfelt som fylles ut av brukere og registrerte brukere som postene kan linkes mot.

Hehe, joda jeg også men denne ble litt i overkant lang så jeg så ikke at jeg ikke fikk kopiert med de siste endringene jeg hadde gjort, og dermed ikke tok ny "backup" men at det fortsatt var den gamle som ble limt over i txt dokumentet :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...