spboy Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg såg det var billige spill til gameboy advance på alh.no, er dette en sikker/god side. noen som har handlet der????¨ Har tenkt å shoppe: driver2, gt advance, super dodgeball, og batman vengeance :smile: pris= 800,- billig ikke sant..... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Spør mamma og pappa før du kjøper... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Butikken virker Ok ut den ja, og opplysningen1881 bør skjerpe seg hvis litt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 .....og opplysningen1881 bør skjerpe seg hvis litt. heh? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Handel på Indetnett Lær deg å stave først ... Siden er grei nok den, har en kompis som kjøpte en GameBoy der nettop, håper han får den Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg antar at "Indetnett" var en spøk. Fælt hvor folk skulle gjøre latter av folk i dag, da!? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Butikken virker Ok ut den ja, og opplysningen1881 bør skjerpe seg hvis litt. Do you speak Norwegian? Sprechen Sie Norwegian? Lei parla il Norvegese? Fala norueguês? Parlez-vous Norvégien? Spreekt u Norwegian? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Unnskyld Tor Henning. Jeg så ikke at det var deg. Det var aldri meningen å fornærme en HW.no-ansatt på den måten. Jeg er en ivrig leser og setter pris på arbeidet deres. Beklager, slikt skal aldri gjenta seg... :oops: Lenke til kommentar
KAS Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Unnskyld Tor Henning. Jeg så ikke at det var deg. Det var aldri meningen å fornærme en HW.no-ansatt på den måten. Jeg er en ivrig leser og setter pris på arbeidet deres. Beklager, slikt skal aldri gjenta seg... :oops: Jeg tolker det dithen at du ikke hadde unnskyldt deg hvis det ikke var en hw.no ansatt? Er ikke det en smule.. uhm.. diskrimerende? (i mangel på bedre ord) Lenke til kommentar
spboy Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Okey..... Det virker som om siden alh.no er en trygg side ? Stavefeilen ved intednett rettes herved : Internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå