Akidon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ryddet litt ved pcen i dag og ordnet opp i ledningvaset bak pcen. Når jeg skulle starte på nytt fungerte ikke tastaturet. (Fikk opp feil under instalering av ny maskin vare). Så jeg byttet usb kontakt og voila det virker. Problemet er bare at nå virker ikke musen. Prøvde samme ting der. Tok til og med ut tastaturet for å se om den virket der. Testet også systemgjennoppretting. Uten hell. Så nå har jeg tabulert meg gjennom diskusjon.no og frem til her. Håper noen kan hjelpe er litt lei av instalere Win på nytt hele tiden. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Drivere? Bare test med alle USB-portene. Restart bruker også å fungere. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Testet alle portene. Startet til og med maskinen på nytt og kjørte systemet to dager tilbake. Endte opp med reinstall av windows. Men dette har skjedd før og jeg skulle gjerne hatt en mindre drastisk metode. Lenke til kommentar
butare Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Testet alle portene. Startet til og med maskinen på nytt og kjørte systemet to dager tilbake. Endte opp med reinstall av windows. Men dette har skjedd før og jeg skulle gjerne hatt en mindre drastisk metode. Vel drastisk dette da. I device manager. Høyreklikk på usb enheten som gir deg problemer og velg uninstall. Velg så search for new hardware. Se om det hjelper neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå