Gå til innhold

MP3-spiller


Anbefalte innlegg

Heisann! Noen som har noen gode mp3-spillere å anbefale meg? Tenker på bærbare med usb-tilkopling, ikke discman som kan spille mp3 cd..

 

Har sjekket på multicom og komplett, men ble ikke noe videre imponert av utvalget..Vil helst ha 128 mb, og ikke til for galen pris(helst ikke over 1000)..

 

Takker for alle svar, anbefalinger og erfaringer med slike produkter! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det, var jo kongepris! Men jeg er redd 64mb blir litt lite, vil jo helst ha 128..da blir det over tusenlappen, men lurer på om jeg trenger det?? Får jo plass til dobbelt så mye musikk da(30 sanger +-)..

 

Føler du det er nok med 64mb?

 

Er glad for andre forslag også..

Lenke til kommentar
Har en Creattiive MuVo kjøpt på www.mpx.no

Denne koster 795,- for 64mb plass! Dette er bra!!

Finner ikke bedre!

Anbefaler deg å lese denne testen først.

egne erfaringer og behov teller mer en en dum test. Eller hva? Ved test-tidspunktet visste de ikke om at den var så billig, da hadde de vært mye mer fornøyd med den.

Så det så!

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar!

Den på yatack skulle jeg visst om før, for nå har jeg bestilt creative sin..Tenkte mye på jens of sweden sin som er testet her på siden, men den får jeg eventuelt ta hvis den jeg får er for dårlig, så gir jeg bare den gamle til dama mi :) og bestiller enten den på yatack eler jens of sweden

Lenke til kommentar

Tips: Kjøp NEX IIe, den funker! Du må bare fikle litt med eq.en, da blir det minidisc lyd. Har den selv, får inn 3 timer med 80kbit WMA kvalitet (cd kval). Lyden er knallish!

Pris: 1600,- (Jeg fikk den for dette beløpet). med 128 mb.

 

Skal du ha mp3 spiller må du minst punge ut med 1500 for og få kvalitet. Ellers en minidisc uten opptaksfunksjon eller en cd spiller. (999,-)

Lenke til kommentar
Jeg har Voigo Mp3 Spiller, 128MB RAM USB

 

Super spiller, PM hvis du lurer på noe.

 

1400,- på spaceworld

 

.exe

 

Jeg så på en Voigo spiller på Binders i går. Den hadde 128MB, radio, diktafon osv til kr 898,- Det er kanskje samme spilleren?

 

For meg ble det en nedtur. Radioen var en separat enhet som hang fast på ledningen til hodetelefonene. Brukermanualen på radioen var på 8x5cm, helt elendig. Det var ingen forhåndslagring av stasjoner, kun søk fremover knapp. Hvis man ønsker å bruke bedre hodetelefooner, så kan man ikke bruke radioen lenger.

 

Selve MP3 spilleren virket OK på mine Koss Porta Pro medbrakte hodetelefoner, men det var jo litt nedtur at radioen ikke var integrert. Hva hvis hodetelefonene går i stykker???

Lenke til kommentar
Jeg har Voigo Mp3 Spiller, 128MB RAM USB

 

Super spiller, PM hvis du lurer på noe.

 

1400,- på spaceworld

 

.exe

 

Jeg så på en Voigo spiller på Binders i går. Den hadde 128MB, radio, diktafon osv til kr 898,- Det er kanskje samme spilleren?

 

For meg ble det en nedtur. Radioen var en separat enhet som hang fast på ledningen til hodetelefonene. Brukermanualen på radioen var på 8x5cm, helt elendig. Det var ingen forhåndslagring av stasjoner, kun søk fremover knapp. Hvis man ønsker å bruke bedre hodetelefooner, så kan man ikke bruke radioen lenger.

 

Selve MP3 spilleren virket OK på mine Koss Porta Pro medbrakte hodetelefoner, men det var jo litt nedtur at radioen ikke var integrert. Hva hvis hodetelefonene går i stykker???

 

Kjøpte Voigo spilleren på binders idag, og er kjempefornøyd med spilleren. Dog er dette min første spiller så jeg har ikke noe å sammenligne med. Men jeg synes den virket brukervennlig og bra. Jeg er fullstendig enig at det var en dårlig løsning med den eksterne radioen, og selvfølgelig må man kjøpe et annet headset.

Programvaren som fulgte med var grei. Synes det tok litt for lang tid å overføre sangene, da spilleren kun støtter Usb1.1.

Alt i alt fornøyd.

Men er det noen som kan tipse om et bra headset hvis man skal være fysisk aktiv med spilleren?

Vanlige øreplugger faller jo lett ut, så man må vel enten ha hodebøyle, eller noen høytalere man hekter fast i ørene?

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...