Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerte i arm

Chaalex

Anbefalte innlegg

Har i det siste vært ganske øm i den ene armen. Har tenkt det har vært pga treningen, men har konsekvent vært kun den ene armen og har ikke hatt noen logisk sammenheng i forhold til de dagene jeg trener. Nå er smerten blitt ganske intens, såpass at jeg ikke kan trene. Vanskelig å si nøyaktig hvor den er, men føles som om det er på et område fra skulderen og nesten til albuen. Jeg kjenner det kun når jeg belaster armen og det er værst hvis jeg prøver å holde armen rett ut, litt under 90 graders vinkel hvis det var forstålig :p Skeptisk som jeg er til helsevesnet setter jeg først min tillit til dere kunnskapsrike forumbrukere! Hjelp! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lege, nuff said :) Det er bedre at du går til lege og og får konstantert hva det er for noe enn at du ikke gjør det og at det kanskje blir verre. Man BØR gå til lege om man mistenker hva det måtte være. Legene har sikkert besøk av hypokondrier hele tiden og bryr seg fint lite om du som enkeltpasient har litt vondt eller ingenting. Bedre å sjekke for å være sikker! :)

Lenke til kommentar
Har i det siste vært ganske øm i den ene armen. Har tenkt det har vært pga treningen, men har konsekvent vært kun den ene armen og har ikke hatt noen logisk sammenheng i forhold til de dagene jeg trener. Nå er smerten blitt ganske intens, såpass at jeg ikke kan trene. Vanskelig å si nøyaktig hvor den er, men føles som om det er på et område fra skulderen og nesten til albuen. Jeg kjenner det kun når jeg belaster armen og det er værst hvis jeg prøver å holde armen rett ut, litt under 90 graders vinkel hvis det var forstålig :p Skeptisk som jeg er til helsevesnet setter jeg først min tillit til dere kunnskapsrike forumbrukere! Hjelp! :p

Hei.

Det leses ut som en pågående betennelse.

Du må la armen din hvile, trening er en stor fyfy...

Du kan prøve Voltaren gel for smertelindring, men, du må holde armen i ro. Minst 14 dager.

Vaio :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...