dsafd Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei.. Er i en liten prøve deff periode, og da går det mye i kyllingkjøttdeig og kylling. Men begynner nå og bli litt lei av smaken.. Er det noen som vet om noen slags krydder eller saucer jeg kan tilsette? fks taco krydder, som du blander opp med vann i kjøttdeigen? osv osv.. En ting til, kan jeg bruke cashewnøtter under deff? Endret 26. juni 2012 av dsafd Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg synes Santa Maria sin Chili og Lime er god på kyllingkjøttdeig. Kan omså blande inn litt taco krydder også, gjerne den "hotte" varianten. Ellers så funker jo tacokrydder selvsagt. Varier gjerne med "Red Fusion" smakene eller Fajitas krydder. Cashewnøtter har nærmere 600 kcal per 100 gram så bør brukes med måte i såfall. Ellers så er det jo mange wok-sauser og lignende som er god til kylling. Jeg liker spesiellt godt Chop Suey fra Blye Dragon, den har i tillegg veldig lite kalorier i seg. Endret 26. februar 2009 av phax Lenke til kommentar
dsafd Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg synes Santa Maria sin Chili og Lime er god på kyllingkjøttdeig. Kan omså blande inn litt taco krydder også, gjerne den "hotte" varianten. Ellers så funker jo tacokrydder selvsagt. Varier gjerne med "Red Fusion" smakene eller Fajitas krydder. Cashewnøtter har nærmere 600 kcal per 100 gram så bør brukes med måte i såfall. Ellers så er det jo mange wok-sauser og lignende som er god til kylling. Jeg liker spesiellt godt Chop Suey fra Blye Dragon, den har i tillegg veldig lite kalorier i seg. Herlig svar med bilder osv:) men er alle disse tingene sunne og gode nok til deff?? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Rundt 300 kcal pr 100g i tacokrydder (vanlig). 40 gram i en pose, og du spiser neppe mer enn 20 gram som da tilsvarer 60 kalorier. Så ja, er ikke være noe problem å bruke krydder mens man deffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå