WheelMan Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Frister med vannblokk og høye frekvenser Les mer Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oisann, det var ikke billig... Men det var vakkert. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det var ikke billig, men det ville være løgn å si at jeg ikke vil ha et av de kortene der... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det noen god grunn til å kjøpe dette kontra sette på en blokk selv? Har sett er par steder se selger HK osv med ferdig vannkjøling, og det koster jo 3 ganger mer enn om du gjorde det selv. Husker ikke hvor, men er noen som selger Striker II Extreme med alt av blokker fra EK til over 10.000kr. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nice kort, men det var dyrt. Hadde jeg dog hatt masse penger skal man ikke se bort i fra at jeg hadde kjøpt et par stk . Lenke til kommentar
H80 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 EVGA lanserer i disse dager noe de selv kaller verdens raskeste vannkjølte singel-GPU sjermkort Det heter skjermkort. Jeg kan forstå at Edda Media har for dårlig råd til å holde seg med korrekturlesere, men EDB-basert stavekontroll burde vel være innenfor rekkevidde? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 EVGA lanserer i disse dager noe de selv kaller verdens raskeste vannkjølte singel-GPU sjermkort Det heter skjermkort. Jeg kan forstå at Edda Media har for dårlig råd til å holde seg med korrekturlesere, men EDB-basert stavekontroll burde vel være innenfor rekkevidde? Det er en enkel skrivefeil, get over it. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 "vannkjølte singel-GPU sjermkort" Staveleif. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 "vannkjølte singel-GPU sjermkort"Staveleif. Takker for tilbakemelding fra begge to - skriveleifen er nå fikset. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 OffOff, er det nødvendig og klage på vær minste feil? Bruk heller komentar feltet til noe vetig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå