>Jonas< Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sjekka opp forskjellige verksteder i nærheten av der du bor da? For over 3000,- får du 4-5 timer på norske verksteder også, så det er slettes ikke sikkert det er noe billigere å dra til Sverige i dette tilfellet. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Nei, men tenker kontra å gjøre det selv. Har en kompis med eget verksted og som har masse peiling med Audi, så derfor lurer jeg på om dette er en stor jobb for en bilmekaniker? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 skiver og klosser klarer du sikkert fint. oljefilter klarer du også. hvor dieselfilter og pollenfilter sitter vet jeg ikke. bremseveske skifter du vel mens du har skiver og klosser av bilen. suge ut det som er i beholder, og etterfylle og derretter pumpe ut resten som erstattes av ny mens du lufter bremsene. mulig litt vanskelig forklart, hehe men jeg skjønte det selv rett meg hvis jeg er helt på jordet :-) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Ok. Da får jeg han til å hjelpe:) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 En ting til, hvor kjøper jeg billigst olje. Mobil 1 - OW-40 bruker jeg. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 En ting til, hvor kjøper jeg billigst olje. Mobil 1 - OW-40 bruker jeg. Ta deg en titt her: http://oljelageret.no/shop/osc/?language=no tror de har relativt pene priser. bruker selv ELF olje på min audi Tdi. den har samme spesifikasjoner som VAG forlanger på sine oljer. Koster meg 62.- pr liter. men jeg kjøper industrielt da. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Sjekket dem, men de har ikke olja jeg bruker. Ønsker å fortsette å bruke den da jeg vet den alltid er brukt tidligere og det har fungert glimrende Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vet om det holder med 4L olje når man skal bytte? Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 skulle holde med 4 liter ja pluss minus litt mulig du må opp i 5 liter. ikke helt sikker Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 3,6L er det du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå