Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Service, dyrt å kjøpe deler? Audi a4.

sdf123

Anbefalte innlegg

En kamerat skal hjelpe meg med service på bilen da jeg ikke har så altfor mye peiling på det, men jeg skal handle inn delene:

Bremseklosser og skiver foran

Oljefilter

Pollenfilter

Dieselfilter

Bremsevæske

Jeg ringte og bestilte og totalt ble det 3455kr. Er ikke det dyrt? Jeg ringte da et merkeverksted. Det gjelder en 2002 Audi a4 1,9tdi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kamerat skal hjelpe meg med service på bilen da jeg ikke har så altfor mye peiling på det, men jeg skal handle inn delene:

Bremseklosser og skiver foran

Oljefilter

Pollenfilter

Dieselfilter

Bremsevæske

Jeg ringte og bestilte og totalt ble det 3455kr. Er ikke det dyrt? Jeg ringte da et merkeverksted. Det gjelder en 2002 Audi a4 1,9tdi.

Egentlig ikke, siden skivene er det som presser prisen opp. Likevel tror jeg du kan spare litt på å kjøpe delene uorginalt, men du må nok regne med mellom 2500-3000 kr uansett.

Lenke til kommentar

de pleier å være greie der. men ang mail tror jeg du ikke får svar. ta en tlf til de, men husk å ha chassinr klart.

eks, jeg var i stockholm her om dagen. jeg fylte 50 liter diesel, sjekket banke dagen etter, da hadde jeg betalt 320 kr. så aj det lønner seg å handle i sverige nå om dagen. tror kursen er på 77.-

Lenke til kommentar
Hvilke av delene som jeg har listet opp ville dere kjøpt på Mekonomen, Torshov eller Biltema og hvilke ville dere kjøpt orginalt?

Og er det noe forskjell på disse: Mekonomen, Torshov eller Biltema ?

Velg mekonomen, de selger kvalitetsdeler som er like gode, eller bedre enn orginalt. samt at prisen ligger på et fornuftig nivå. Hold deg unna biltema.

Lenke til kommentar
Hvilke av delene som jeg har listet opp ville dere kjøpt på Mekonomen, Torshov eller Biltema og hvilke ville dere kjøpt orginalt?

Og er det noe forskjell på disse: Mekonomen, Torshov eller Biltema ?

Velg mekonomen, de selger kvalitetsdeler som er like gode, eller bedre enn orginalt. samt at prisen ligger på et fornuftig nivå. Hold deg unna biltema.

BilXtra og Mekonomen har samme grossist, så mange av delene man finner hos hverandre kan være er de samme i annen innpakning. Mekonomen har også flere av de samme delene man finner på Biltema, til en langt høyere pris.

Lenke til kommentar

Fikk pristilbud fra Nilsson Bil i Skee på SEK 8500.-.

Det inkluderte alle delene som jeg har skrevet over + ny olje og jobben med å bytte det.

Vil dere si at det å bytte bremseklosser og skiver foran + oljefilter, pollenfilter, dieselfilter, bremsevæske og olje er en vanskelig jobb?

Kan jo si hva de forskjellige orginale delene kostet da jeg kjøpte dem i dag:

Bremseklosser x2 = 994,63

Skiver foran x2 = 1457,88

Oljefilter = 117,18

Pollenfilter = 238,44

Dieselfilter = 446,90

Bremsevæske = 200,29

Jeg kunne levere tilbake bremseskivene om jeg trengte å bytte dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...