Gå til innhold

Hacke harddisk til å funke med Xbox 360?

Stvg

Anbefalte innlegg

Leste i en annen tråd på forumet at det skulle være mulig å legge inn et image for 120 gb harddisken til xbox 360, på en vanlig ekstern harddisk? Er det noen som vet noe mer om dette? Ettersom at harddiskene er så ekstremt dyre, noe jeg som er student ikke har råd til å kjøpe hadde det vært fantastisk, i og med at jeg har en 500 gb ekstern harddisk fra før av. Hvis noen har filen og en guide hadde det vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan kun bruke Western Digital 120 GB (WD1200BEVS)disken, disse koster ca 400,-.

Har selv en slik og den funker utmerket. Selve image filen finner du på f.eks piratbukta etc.

Ok, så image fila vil ikke fungere på en vanlig ekstern harddisk?

Lenke til kommentar
Du kan kun bruke Western Digital 120 GB (WD1200BEVS)disken, disse koster ca 400,-.

Har selv en slik og den funker utmerket. Selve image filen finner du på f.eks piratbukta etc.

Ok, så image fila vil ikke fungere på en vanlig ekstern harddisk?

Nei, den vil kun virker på wd bevs disker, dessuten må du ha "casingen" til å feste selve disken til 360'en (hvis du ikke har en 20 gb fra før).

Lenke til kommentar

Dette skal funke : FAT32 Konverter

Xbox360 din leser bare av Fat32 når det gjelder lagring osv.

Her har du en video hvordan du gjør det Youtube dermed kan du bruke din eksterne harddisk til det ;)

Klar over det, men det jeg trenger harddisken til er å installere spill og laste ned innhold fra Live. Og det tror jeg ikke fungerer slik..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...