Ganam Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har hatt problemer med min D-Link DIR-655 etter 1.21EU firmwaren, 5 minutter etter reset får eg ikkje lagra noen instillinger uten at eg reseter på nytt. Etter fleire og fleire resets har det blitt bedre, har hatt max 2 dager uten å trykke reset. Dette blei veldig irriterende og eg prøvde å nedgradere til 1.20EU firmwaren. Då begynte problemene å komme, fikk ikkje kontakt med routeren i heiletatt(har prøvd reset etter nedgradering). Pcen prøvde fleire ganger å koble til routeren lokalt, det funket ikkje etter nesten rundt 50 forsøk. Har prøvd å koble meg til routeren ved å sette opp ip, på grunn av at det kunne kanskje vere problem med DHCP serveren men nei. Det funket fremdeles ikkje. Routeren lyser, er routeren defekt? Er det noe eg kan prøve? Endret 27. februar 2009 av Ganam Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Høres ut som en klar garantisak. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Sendt melding nå til webbutikken, eg kjøpte routeren av. Løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå