verwooks Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvor mye kling må jeg ut med for å få et brukbart gevær, magasin, gassflaske til geværet og maske ? Er ute etter noe som er billig og bra. Og hvor får man billige kuler ? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kan ikke svare på det der, men hvordan gikk det med spillingen i påsken ?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sikkert kjekt i og med at han vil kjøpe seg utstyr. Nå har ikke jeg så kjempe god greie på paintball, bortsett fra at jeg har veldig lyst å prøve det en gang. Men et søk på google fant en del. Edit: Skriveleifer Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Kan ikke svare på det der, men hvordan gikk det med spillingen i påsken ?? Gikk bra det vettu .. var sinnsykt morro det vettu Men ganske vondt til tider ja, har litt brune merker rundt omkring på kroppen ja. Ble litt sugen på å handle den Tipperman A-5 jeg. Ser bra ut, og virker bra i følge det de sier. Er masse bra og billig markører. Er det noen merker dere har hatt dårlige erfaringer med ? Let me know .. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Tror tipperman jevnt over har god kvalitet. Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har selv en Tippmann 98 Custom den funker greit, men hvis du skal spille mye ville jeg nok satset på noe litt bedre. A-5 skal jo være bra den. Elektronisk trigger samt luft er et must hvis du tenker å spille seriøst. Hvor mye penger tenker du å legge i? Et tips er å ta en kikk på ebay.com der kan du finne mye pent under paintball. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg har klart meg godt til nå med min antikke Tippman Pro-Lite hvor gammel er den modellen nå? 6 år siden jeg kjøpte den iallefall. driftsikker som bare det! bortsett fra løpet som er har vært klar for pansjonering i årevis... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Man får den Tippman A-5 pakka der for 4490,- med LUFT og 3890,- med Co2. Hva er forskjellen ? Jeg har en co-2 tank hjemme, men trenger bare en overgang fra den tanken. Tror sørenma den koster 1000 spenn .. ;( Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Luft er mye mer stabilt, billigere å etterfylle, samt funker bedre i kaldt vær. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kommer bare til å spille når det er varmt i været, og jeg har en stor industri flaske hjemme med CO2. Så det blir denne løsningen ja ,, Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kan hvilken som helst gønner(les: tippman prolite) konverteres til å kunne kjøre luft? eller er en siphon-løsning noe å titte på? Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kan hvilken som helst gønner(les: tippman prolite) konverteres til å kunne kjøre luft? eller er en siphon-løsning noe å titte på? Vet ikke om din kan det, men min Tippmann 98 Custom kan i hvert fall det. Uansett synes jeg ikke det er verdt det, da det koster en del. Hvis man kan satse litt på paintball bør man heller legge litt penger i en bra markør fra starten av. Kjøper man markører av den "billige" sorten bør man uansett kjøpe nytt løp. Standard løpene er som regel ganske dårlige. Skal du kjøpe A-5'n ville jeg ha lest litt på forumet på www.tippmann.com der finner du masse tips. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Hva i huleste er dette ? http://www.onsight.no/shop/product_info.ph...products_id=251 Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hva i huleste er dette ?http://www.onsight.no/shop/product_info.php?cPath=12_32&products_id=251 En drop forward som passer markører med parallelle hull :wink: Hva spillte dere i påsken da, ctf? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Ja! men hva i huleste er en "drop forward" da ? omg! eh vi spilte ctf ja, et lag som forsvarte og et som angrep. Og så hadde vi deathmatch. Kunne heller kalt det "painmatch". Ack, det gjorde så jævli vondt ass... :x Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drop forward gjør at du flytter flasken framover på markøren slik at den ikke blir så lang. Flaska festes da nærmere det framerste håndtaket. Dette gjør at du bl.a får bedre "grep". Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 åh -- kjekt da .. har du et bilde av denne løsningen ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Her ser du en markør som har drop-forward: Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 www.makeme.compaintballforum Her finner du mye god info om paintball. Hvis det er noe som ikke står der er det bare å spørre. Folka der er meget hjelpsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå