Hardcoreware Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei! Jeg har en smågammel pc som egentlig holder godt med årene, men den har startet å pipe ved oppstart. Etter at jeg prøvde å bytte grafikkortet mitt og rammen med deler fra en annen pc, passet ikke de delene, så jeg puttet det gamle inn igjen. Da jeg startet pcen så begynte den å pipe, ca sånn her: Piip piip piip - pause - piip piip piip - pause. Fortsetter sånn. Jeg har lest at den kan ha vært enten grafikkortet eller rammen som gjør at det ikke funker, defekte? Funket fint før jeg tok dem ut. Jeg har prøvd å ta ut rammen, så starte opp, piiping, og gjort det samme med å ta inn rammen igjen og ta ut grafikkortet, men fortsatt piiping. Det hadde vært supert om det er noen med noe erfaring med det her Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Funker ikke pc'n? Eller er det bare det at den piper når du starter? det er normalt spørr du meg. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Om det er 3 lange pip så kan det være keyboard error. Standard Original IBM POST Error Codes 3 long beeps 3270 keyboard card Lenke til kommentar
Hardcoreware Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det er 3 piip ja. Hvordan kan det være keyboard error? Jeg har jo ikke noe "keyboard card" eller hva nå. Kobler bare til tastatur gjennom USB. Lenke til kommentar
Hardcoreware Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå