Clappy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Jeg gå for øyeblikket VG1 Elektro, og har så langt trivdes bra med det. Men problemet mitt er at jeg føler ikke at Elektro er noe jeg vil fortsette hele livet med. Når jeg skulle velge skole i fjor sto det mellom TIP og Elektro. Kunne tenkt meg å utdanne meg til Automatiker eller jobbe med bil. Nå når jeg skal velge skole igjen til neste år, merker jeg at jeg får mer lyst til å bli bil mekaniker eller noe lignende. Og jeg ser også at jeg kan søke meg inn på VG2 Kjøretøy. Men det jeg lurer på er når jeg kan begynne som lærling hvis jeg går Kjøretøy? Og hva kan jeg utdanne meg som? Og på hvilke steder kan jeg få jobb? Dette hørtes sikkert litt rart og komplisert ut, men jeg har tenkt mye på det og forstått at å jobbe med bil er det jeg kunne tenkt meg mest å jobbe med i fremtiden. Hadde satt pris på kjapt svar ettersom fristen for å søke nærmer seg. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Velg akkurat det DU har lyst til! Lenke til kommentar
AnonymGjest Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du kan også søke deg inn på produksjon og industriteknikk (?) fra VG1 elektro og der har du "tusenvis" av muligheter etter VG2 Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 tusenvis av muligheter er vel litt drøy ja jeg så "'ene, hehe se her http://www.vilbli.no/4daction/WA_Kursbeskr...rs=V.TPPIN2---- og bla rundt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå