Ballestikk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei jeg har kjøpt meg denne og jeg har problemer med å få printeren min Canon Pixma ip3300 til å fungere som en nettverksprinter. Jeg har koblet printeren til ruteren og slått den på samt søk etter den ved hjelp av legg til nettverksskriver i skriverinnstillinger i windows Xp. Ruteren selv finner printeren. Noen som kan hjelpe meg ? På forhånd tusen takk! Mvh Herman Endret 27. februar 2009 av Ballestikk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser ut som programmet er innstillet opp mot linux. Har du fiklet med innstillinger eller har du nettopp lastet ned programmet? Ser ikke ut som routeren er problemet, mer programmet. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ser ut som programmet er innstillet opp mot linux. Har du fiklet med innstillinger eller har du nettopp lastet ned programmet? Ser ikke ut som routeren er problemet, mer programmet. Det er ikke mulig å tulle med programmet pga det ikke r noen instillinger, men hvis jeg har tullet med noe så måtte det vært på ruterens instillinger men det har jeg ikke gjort. Og ja jeg installerte programmet fra cden som fulgte med på ruteren som har to USB-porter Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Resatte instillingene på ruteren til fabrik og vola alt funka=) Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) OT: Ser i første screenshot at det er bilde av GTA Piratkopi på harddisken din? og tittelen til TPB i eit av internet explorer vinduene dine? Pass deg for Espen Tøndel. Endret 26. februar 2009 av Ganam Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 OT: Ser i første screenshot at det er bilde av GTA Piratkopi på harddisken din? og tittelen til TPB i eit av internet explorer vinduene dine? Pass deg for Espen Tøndel. Hehe... "det var en privat torrent jeg lagde som jeg skulle laste over fra en pc til en annen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå