lockdog Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei Det er mest av ren nysgjerrighet, og delevis litt jobberlatert, at jeg lurer på dette; Hva er normal skikk i foretningsvirksomhet i Russland? Hvordan oppfører man seg for eksempel i møter? Og ved sosiale anledninger utenfor arbeidstiden? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Den som har noe selge tar med vodkaen. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Russian Very Hostile Takeover Du tar ikke av deg jakka i forhandlinger, har jeg hørt. Vodka, er som allerede nevnt, også viktig. Pass på at det er god vodka. Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://www.nortrade.com/UserFiles/Internas...uk_Russland.pdf Høres nesten litt vel tøft ut å skulle dra dit i forhandlinger. Lenke til kommentar
Gjest 22jenta Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du må i alle fall drikke den vodkaen du får servert, ellers blir du sett på som uhøflig. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det var såpass tøft ja. Takk for en flott link, Lufthode. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan glatt backe opp med det lufthode postet i linken. Har sittet i månedslange, knallharde forretningsmøter i russland, og det er som å diskutere med pubertale tenåringer... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Når du ser hva enkelte av dem er i stand til ville jeg vært litt forsiktig med å legge meg på den knallharde linjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå