Gå til innhold

Ny tlf maks 3000 kr, godt batteri og funksjoner

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny mobil i prisklassen 0-3000. Jeg kan godt skifte abonnement så finnes det noen leverandører med svært gunstige pakker så kan det vurderes.

Jeg legger vekt på:

Brukervennlighet

Batteri

Musikk

kamera

Gode taster

Kvalitet/Utseende

Funksjoner/Teknologi (GPS vil jeg gjerne ha)

i ca den rekkefølgen

Har vurdert W760i, fikk bra omtale her. Ca 2100 kr. Jeg må opp i 3300 for en N82 som kanskje er vesentlig bedre på funksjoner, men ikke resten?

Det må nevnes at jeg i dag bruker mobilen 90% til ringing og sms. De resterende 10% er musikk, kamera etc. Hadde jeg hatt råd hadde jeg satt pris på wifi og trykkskjerm, da jeg liker å surfe, men ser ikke noen alternativer i min prisklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg ville anbefalt Sony Ericsson C902.

Det er en veldig stilig og ganske slank mobiltelefon.

Har den selv og er ganske fornøyd med den.

Det er 5 mega pixler kamera og video funksjonen er også overaskende bra der man får ganske glatte video klipp i tillegg til at lyden kommer klart med.

Høytalerene som ligger inni den er brukbare, sånn sirka som de andre sony ericsson mobilene men bruker d headset eller kopler de til noen høytalere kan du stille inn en funksjon som heter MEGA BASS. Da får du ganske bra bass men ikke så mye at det blir ubehagelig å høre på.

Det er også en funksjon som heter TrackID som man kan bruke direkte fra radioen som er på mobilen eller fra en sang som du hører rundt deg. Den funksjonen finner navn på artisten, navn på sangen og navn på cd-en den kommer i fra.

Med i esken får du en minnekortleser som er på størrelse som en vanlig minnepenn men du kan putte inn minnekortet fra mobilen og overføre bilder og musikk fra en pc til en mobil.

Veldig kjekk liten sak den minnekortleseren.

Denne herligheten koster 899 pluss et abnomang som heter Tele2 Champion. Da betaler du 189 i måneden og ringer og sender SMS for bare 39 øre. Total minstepris blir 3167,- første året.

Anbefalter den på det sterkeste!!!

Mvh ArneAustenaa

Lenke til kommentar

Nokia 5800 har alt det der :) Den har bedre lyd enn C902, 3,5 mm jack (slik at du kan bruke hvilket som helst headset på den), støtte til 32gb minnebrikke, gps, wlan, 8 timer taletid, S60 symbian + + +

Hos bl.a telebutikken kan du få disse til en totalpris på 3300. Var innom en butikk i dag og fikk sjekket om de var operatørlåst, noe de ikke var (Y)

Edit: Skal også nevnes at den har en touchskjerm, men den er veldig god å skrive på da du kan få fullt liggende qwerty, og at du har vibrasjonsfeedback.

Edit2: Hehe, kameraet kan ikke sammenlignes med C902 sitt da, men hvem bryr seg vell om kamera :!:

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Nokia 5800 har alt det der :) Den har bedre lyd enn C902, 3,5 mm jack (slik at du kan bruke hvilket som helst headset på den), støtte til 32gb minnebrikke, gps, wlan, 8 timer taletid, S60 symbian + + +

Hos bl.a telebutikken kan du få disse til en totalpris på 3300. Var innom en butikk i dag og fikk sjekket om de var operatørlåst, noe de ikke var (Y)

Edit: Skal også nevnes at den har en touchskjerm, men den er veldig god å skrive på da du kan få fullt liggende qwerty, og at du har vibrasjonsfeedback.

Edit2: Hehe, kameraet kan ikke sammenlignes med C902 sitt da, men hvem bryr seg vell om kamera :!:

Personlig er jeg veldig opptatt av kameraet da og tuchskjerm er ikke vitig syntes jeg med det er bare smak og behag.

Lenke til kommentar
Jeg legger vekt på:

Brukervennlighet

Batteri

Musikk

kamera

Gode taster

Kvalitet/Utseende

Funksjoner/Teknologi

Hvis jeg ikke tar helt feil så oppnår LG KF750 alle dine krav og litt mer, unntatt GPS biten.

Den koster også litt under 3000kr.

Lenke til kommentar

Anbefaler også 5800, kjøpte den selv hos djuice.no for ca 1200 kr med djuice complete. Totalt 2887kr inkl ett års abonnement.

Absolutt ikke en guffen pris i mine øyne, da både telenor og netcom var 1000 og 700kr høyere i totalpris.

Den har GPS og Nokia maps.

Kameraet på den er ikke noe å skryte om nei.

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...