TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg vil også se bilde. Dette spørsmålet ble plutselig langt viktigere enn jeg hadde trodd :b Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Her har dere noen hvert fall. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hmm. Bare skjorta under cardigan funker fortsatt ikke for meg. Med slips ble det derimot ganske så flott. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Cardigan fra Carlings og t-shirten er Neff.Fant ikke noe bilder i hel positur. Kva betalte du for cardigan-en? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Fikk ikke til å legge de ut som bilde i posten... Bare last opp bildene som vedlegg under skriveboksen der det står "Bla gjennom...". Lærte det først i dag Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Sprit ut hverdagen med farger i regnbuens farger. Skjorter + cardigans = for all del jaaaa. T-skjorter under blir for slapt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Off-Topic: Chuck Bass som nick er hellig imo, /shoo On-Topic: Om skjorte eller t-skjorte passer best under cardigan mener jeg avhenger av hvordan cardiganen ser ut og hvordan du liker å ha den. Skjorte under cardigan syntes jeg dog er penest. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg er mer fan av litt avslappet stil, så det er sikkert derfor jeg foretrekker t-skjorte under cardigan. Men jeg liker derimot også skjorte og slips under cardigan, og det er jo så stivt man kan få det med cardigan :b Endret 3. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå