PatSharpX Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg bruker bare tskjorter under Cardigans, men er det "greit" å bruke skjorter/pique? Hva syns dere? Endret 2. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg bruker nesten bare skjorte under cardigan. Pique funker ikke. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er meget mulig å bruke sKjorte. Pique er jeg enig i at ikke funker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Var det jeg regnet med ja. Er jo veldig glad i sjorter så det passer bra. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er pique og polo det samme? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja det er det samme. Både skjorte og tskjorte passer under cardigan Pique derimot passer ikke under noen ting, og skal brukes alene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har en genser med veldig høy hals og half-zip, der funker piqué faktisk utmerket. Ser mer ut som en skjorte, men den er tykkere og det er ganske grei når det er kaldt. Da får jeg en nokså tykk piqué + en god og varm genser av ull, og det ser ganske så brukbart ut. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 T-skjorte under cardigan er ok. Skjorte eller pique under cardigan er ikke ok. Synes jeg, da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skjorte er lekkert under cardigan Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Første gang jeg har sett eller hørt noen som er i mot skjorte under cardigan.. But there`s a first for everything Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det ble en suksess med skjorte under cardigan på lørdag. Fikk skryt av folk jeg ikke kjenner Så takker for bekreftelsen på at det funker. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det ble en suksess med skjorte under cardigan på lørdag.Fikk skryt av folk jeg ikke kjenner Så takker for bekreftelsen på at det funker. Kunne du lagt ut bilde? Har det for meg at skjorte ikke passer under cardigan, men er åpen for det Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det ble en suksess med skjorte under cardigan på lørdag.Fikk skryt av folk jeg ikke kjenner Så takker for bekreftelsen på at det funker. Kunne du lagt ut bilde? Har det for meg at skjorte ikke passer under cardigan, men er åpen for det Enig. Føler de gangene jeg har prøvd at det blir veldig kræsj med kragen, men utelukker ikke at andre får det til å funke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Kunne du lagt ut bilde? Har det for meg at skjorte ikke passer under cardigan, men er åpen for det Det eneste kameraet i hus er på min iPhone og den tar dårlige bilder så det blir stress å få noe ut av det. Men hvis vi er heldige var det noen som tok bilder på festen og de kommer i så fall sikkert på facebook etter hvert, så kan jeg laste opp her. Husker dog ikke om noen tok bilder da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Merkelig. Jeg har alltid trodd det var en slags allmenn kjent greie at cardigan og skjorte hører sammen. Det ser bra ut med t-skjorte også, vel og merke. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Merkelig. Jeg har alltid trodd det var en slags allmenn kjent greie at cardigan og skjorte hører sammen. Det ser bra ut med t-skjorte også, vel og merke. Med litt forskjellige varianter av cardigan så kan det jo hende at vi ser for oss ulike typer cardigans. Endret 2. mars 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skjorte under cardigan funker fjell, skjorte og slips under cardigan er også flott... Og for all del, til hverdags er det ingenting i veien for å ha en vanlig tskjorte under heller. Pique synes jeg derimot ser dumt ut. /Espen Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Trodde skjorte under cardigan var status quo jeg, at det var T-skjorte som var litt mer "nymotens" Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De som ikke har sett at skjorte under cardigan er helt vanlig tror jeg bør komme seg ut av hula si... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Trodde skjorte under cardigan var status quo jeg, at det var T-skjorte som var litt mer "nymotens" Mer casual enn "nymotens" vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå