St Thicket Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I dag vil jeg at vi skal minnes en av de største, men dessverre minst kjente komikere. Det er idag 15 år siden han døde av kreft, men hans komikk er idag minst like relevant. Her er et knippe videoer som viser hans materiale (advarsel: grovt språk): Advertising Play from your f**king heart! Christ and Christians Your children aren't special Last performance Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Tror ikke han er så ukjent at det gjør noe. Blant annet Tool og Radiohead har gjort det klinkende klart at de støtter hans toleranse for narkotika. Får vel legge til at han er temmelig morsom. Endret 26. februar 2009 av Keldon Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 15 år siden allerede? Skal si tiden flyr... Men da passer det vel bra å få lest biografien hans i helgen. Har hatt den en stund, men aldri fått meg til å lese noe særlig ennå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fantastisk komiker, en av de aller beste. Og samtidig langtfra ukjent, faktisk blant de mer kjente. Mannen er jo en legende, ffs. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Fantastisk komiker, en av de aller beste. Og samtidig langtfra ukjent, faktisk blant de mer kjente. Mannen er jo en legende, ffs. Jeg fikk høre om Bill Hicks første gang for bare 2-3 år siden. Først da gikk det opp for meg hvem jeg hadde hørt på Tools Ænima. Senere har jeg oppdaget mange referanser fra forskjellige artister. Mannen var genial. Ironisk nok døde han av kreft og ikke overdose... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå