Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lager du et .net-program? Hvis så trenger de du vil skal kjøre programmet å ha .net installert. Fins et par versjoner, er liksågreit å installere alle (versjon 1, 2 og 3.5)

jeg vet det, men er ikke det ganske vanlig at alle pc'er har det idag da? pluss at jeg gjorde sånn at det skulle funke med 2.0! og da går jeg utifra at de som har 3.5 vil kunne kjøre programmet.

er det en annen måte jeg kan lage programmet på slik at det ikke blir .net?

Lenke til kommentar
En litt bedre feilmelding hadde vært å foretrekke. Etter det du sier høres det ut som en unhandled exception, da feilmeldingen som kommer når .NET ikke er installert er temmelig kort.

Du kan ikke lage et program i Visual Basic 2008 som ikke bruker .NET.

Ok... skal se om jeg kan få en kamerat til å ta en screenshot.. :)

Men de klarer liksom å kjøre programmet slik at menyen jeg har laget vises, når de trykker knappen "neste" kommer en loadebar opp og når den er ferdig skal 2 nye former poppe opp. men det er da erroren kommer. Loadebaren fullfører så kommer error.

litt bedre forklart kanskje, men jeg finner et screenshot jeg. :)

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare be han sende deg det som står i feilmeldingen da? (Antar det er en unhandled exception, så call-stacken står vel der... Mulig du kan finne ut hvor i koden din feilen er ved å lese den.)

Jada... skal sende dere feilmeldingen!

grunnen til at det tar litt tid er at jeg må jo kjøre programmet på en annen pc! :S pluss at jeg har vinterferie no... :):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...