picpac Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er ikke helt likbil, men det har sikkert ligget noen døde i denne en gang i tiden også: Bastard Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skulle til å foreslå Mercedes ambulanse jeg og. Kjøp en og lakker den svart. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at bårebilen blir sendt til hugging når den ikke blir brukt i tjeneste lengre. Det har ikke noe å si hvor strøken den er eller noe slik. Den skal rett og slett ikke brukes etter tjeneste. Som sagt, noe jeg har hørt. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Mens andre har drøm om å kjøre Ferrari, Maserati osv. er din drøm og kjøre likbil det er vel noe med lukten? Så det var en tilsalgs i sandvika for litt siden, den er nå erstattet med en SVÆR amrikaner med 4 enderør og V8-er. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ringt rundt til begravelses byråer. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ups, missforstod annonsen litt. Endret 28. februar 2009 av M.H Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg blir redd av folk som kaller seg Skogslik og drømmer om å kjøre rundt i en likbil. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kanskje han kan bruke den til å kjøre kompiser hjem fra fest om det blir så mye drikke at de sovner av. Er bare å lempe dem baki bilen da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bruker man svindyre spesialbyggde likbiler eller har de fleste gått over til stdbiler som passer til formålet? Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 hva med å kjøpe en likmotorsykkel? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bruker man svindyre spesialbyggde likbiler eller har de fleste gått over til stdbiler som passer til formålet? Varierer litt tror jeg. Et av Skiens begravelsesbyråer har nylig hentet en ny bårebil, en ombygd Mercedes E-klasse tror jeg det var. Spørs vel hva man vil gå for, om det skal være litt spesielt, eller bare gjøre jobben. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Her i Stavanger er det litt variert, har sett både ombygd Volvo 940/960 og helt kjedelig Chrysler Voyager. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det meg og ringte rundt til begravelsesbyråer er jo en ide, lurer på om eg ikkje skal prøve det. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Søk jobb i et begravelsesbyrå da. Så får du kjørt bilen dagen lang, og betalt for det i tillegg. Sjekk at det er tett mellom kupè og bårerom i bilen, så slipper du kassen med X-it. Om byrået du søker i har kontrakten for politiets hentinger, får du kjøre ekstra mye. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, var faktisk ikkje så dum ide. Trenger man noe spessiel utdannelse for det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Mens andre har drøm om å kjøre Ferrari, Maserati osv. er din drøm og kjøre likbil det er vel noe med lukten?Så det var en tilsalgs i sandvika for litt siden, den er nå erstattet med en SVÆR amrikaner med 4 enderør og V8-er. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ringt rundt til begravelses byråer. Er ikke det en Cadillac Escalade? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, var faktisk ikkje så dum ide.Trenger man noe spessiel utdannelse for det? Neida, du trenger lappen, klasse B. Gjerne en tanke fysikk, kroppsmessig. Døde mennesker er ikke lette og hjelper utrolig lite til med å komme opp på båra. Jobbet slik ca et år, mens jeg studerte. For meg holdt det med et år, det ble for mye dødtid, lite liv på jobb osv.... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Haha, var faktisk ikkje så dum ide.Trenger man noe spessiel utdannelse for det? Neida, du trenger lappen, klasse B. Gjerne en tanke fysikk, kroppsmessig. Døde mennesker er ikke lette og hjelper utrolig lite til med å komme opp på båra. Jobbet slik ca et år, mens jeg studerte. For meg holdt det med et år, det ble for mye dødtid, lite liv på jobb osv.... Av krav for ein slik jobb er vell berre at du har førerkort og kler deg respektabelt? Er det forresten så lett å finne jobb der du kun kjøyrer bil, reknar med kjøyring berre ei av dei mange arbeidsoppgåvene i eit begravelsesbyrå. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor mye tjener man på en slik jobb da? ble faktisk intreset her nå! Og da får man jo inblikk i begravelsesbyrå systemet, og kansje enklere og skaffe en likbil til privat i tilleg. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor denne facsinasjonen over likbiler? Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hahaha, Skogslik er faktisk ikke helt alene. Har alltid hatt lyst til å kjøre med likbil selv, uten at jeg har tenkt så alvorlig på det. Det er ikke noen lover som sier at det ikke er lov å kjøre likbil privat, uten at det er jobb da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå