Skogslik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hallo. har altid hatt en liten drøm om og kjøre rundt i en Likbil. Problemet er bare at eg finner ingen som selger dette. Noen tips til hvor dette kan skaffes? Den skal være brukt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skal den være brukt så er den einaste måten å få tak i ein på å sette ut annonse og lese annonsar for å sjå om nokon legger dei ut. Det er vel forholdsvis få likbilar her i landet så det er mogleg at det kan være ein fordel å snakke med ein begravelsesagent. Reknar med at dei har eit internt annonseringssystem for å selge desse bilane til andre begravelsesbyrå. Om ikkje anna så kanskje du kan få nokre hint om det er eit byrå som har plana om å bytte til ny likbil? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis du finner en må du sjekke at den ikke er daukjørt HAHAHAHA. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Første gang i dag jeg bryter ut i latter, Sluquet. Takk. Mener forøvrig jeg så en likbil til salgs på finn for et års tid siden. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Blir vel heller ganske vanskelig og finne en likbil som IKKE er daukjørt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hallo. har altid hatt en liten drøm om og kjøre rundt i en Likbil. Problemet er bare at eg finner ingen som selger dette. Noen tips til hvor dette kan skaffes? Den skal være brukt. Hva slags sykt menneske er du? Blir skremt .. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Husker en gammel amerikansk likbil var til salgs for ca et år siden, kan være den samme Atald så på finn. I 2002 var jeg selv aktivt på jakt etter likbil, gjennom diskret oppsøkende virksomhet fant jeg to som fortsatt var i tjeneste, men som ble vurdert solgt. Daukjørt er nevnt, hvis du finner en fra pre-EFI må du sjekke at ikke forgasseren er for stor slik at motoren drukner, og hvertfall ikke en hvor bremsene henger seg ved bruk. Med tanke på den uvanlige høye vekten på bakre del av karosseriet og at de kjører halvparten av turene med tung last er det heller ikke uvanlig at dempere bak er helt skutt Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hallo. har altid hatt en liten drøm om og kjøre rundt i en Likbil. Problemet er bare at eg finner ingen som selger dette. Noen tips til hvor dette kan skaffes? Den skal være brukt. Hvordan går det ann å drømme om noe sånt ? Skal ALDRI kjøre likbil før jeg ligger i en kiste ! Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hallo. har altid hatt en liten drøm om og kjøre rundt i en Likbil. Problemet er bare at eg finner ingen som selger dette. Noen tips til hvor dette kan skaffes? Den skal være brukt. Hva slags sykt menneske er du? Blir skremt .. Baron Blod Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Google Endret 26. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Drøm og drøm, men syns Likbiler er fasinerende Takker for alle tips vertfall! Endret 26. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dette er den andre posten om dette temaet på dette forumet. Den forrige var dog sykere, da trådstarter spesifikt ba om en bil som var preget av død... Endret 26. februar 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hva med Hell? Endret 26. februar 2009 av galro Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det heter bårebil. Her er en annonse. Edit: Bilen har nok gått litt langt - Daukjørt Endret 26. februar 2009 av Zonked223 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis du finner en må du sjekke at den ikke er daukjørt HAHAHAHA. Dagens! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Det heter bårebil. Her er en annonse. Edit: Bilen har nok gått litt langt - Daukjørt Se der ja! akuratt en slik en eg vill ha. Fin pris var det og. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det heter bårebil. Her er en annonse. Edit: Bilen har nok gått litt langt - Daukjørt Se der ja! akuratt en slik en eg vill ha. Fin pris var det og. Det er en delebil, bare så du er klar over det. Lenke til kommentar
Fred123 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Om du skal legge litt penger i det, kan du importere fra Amerika. Cadillac har tidligere vært populære som gravferdsbiler, og de kler det relativt godt. Dessverre så er det ikke sikkert du får med en russisk oberst på kjøpet, men enkelte ting må man ofre. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Med tanke på den uvanlige høye vekten på bakre del av karosseriet og at de kjører halvparten av turene med tung last er det heller ikke uvanlig at dempere bak er helt skutt Dette får jeg ikke helt til å rime. Høy vekt bak? Ta en typisk likbil som Chrysler Grand Voyager, som i utgangspunktet er beregnet for 5 personer BAK førerstolen. Mener du at samme bilen uten disse stolene, men med en båre med èn person i, da ha "uvanlig høy vekt"? Eller en Merce stv ( liitt forlenget ) uten baksete med tre personer, byttes ut med båre og ett menneske... osv osv Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du har en drøm om å kjøre rundt i likbil? wtf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå