Bytex Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Screw d-pad, jeg får denne herligheten i posten om en ukes tid Skikkelig arcade stikke med japanske arcade-deler, trenger aldri d-pad mere da. Den er like stor som fronten på et arcade-kabinett, og veier 6kg. Endret 27. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du skal få en hundrings av meg, om du eier meg med den sticken i GeOW Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, men i GeOW bruker jeg heller ikke d-pad så da kan jeg bruke den vanlige 360-kontrollern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vil si man er ganske avhengig av D-paden i GeOW dersom man spiller mye online. Alltid like morro å ende opp med feil våpen i kampens hete...så ligger man der i sin lille blodpøl. D-padden er ein skam for resten av kontrollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ønsker man bedre presisjon på stikkene kan jeg anbefale geltabz, som er en silikonhette man plasserer over tommelstikkene. Det gjør at stikken blir litt høyere, samtidig som tommelen får bedre feste på stikken (selv med våte hender), resultatet er markant bedre presisjon. Jeg har selv spilt med slike i et par år nå og klarer meg ikke uten lenger. Omtale. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hadde blitt morsomt med bedre presisjon. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøpte Far Cry 2 og kunne vert stilig med litt bedre presisjon. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kjøpte Far Cry 2 og kunne vert stilig med litt bedre presisjon. Kjenner til problemet. Lenke til kommentar
Mayster Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Screw d-pad, jeg får denne herligheten i posten om en ukes tid Skikkelig arcade stikke med japanske arcade-deler, trenger aldri d-pad mere da. Den er like stor som fronten på et arcade-kabinett, og veier 6kg. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i Norge? Eventuelt Hori Fighting Stick for PS3. Edit: Eventuelt, har noen erfaringer med å bestille disse fra utlandet? Hvilke webshopper som er pålitelige, pris, toll, leveringstid etc. Edit 2:Til informasjon: Fant Hori PS3 Fighting Stick 3 på modnet.no. Den er imidlertid ikke tilgjengelig pt. Endret 5. mars 2009 av Mayster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg