The Stig Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Microsoft-representant hinter mot avansert utgave av Xbox 360-kontrolleren. Les mer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spennende De har jo gjort det samme før, med "Controller S" på den første Xbox'en. Den ble jo bra, så det er bare å håpe på at denne blir det samme. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Etter min mening så er Xbox360-kontrolleren er av de absolutt beste kontrollere som har blitt laget for konsoll. Gleder meg å se en "avansert" modell men håper ikke de slenger på turbobrytere etc Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dei kan samtidig erstatte den håplause D-paden med noko nytt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er d-paden som må forandres på, den er så håpløst bedriten at man ikke kan spille Mega Man 9 med den engang. Men litt høyere analogstikke er sikkert ingen dårlig ide. Har kjøpt egen arcade stick til fighting spillene mine uansett. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kan egentlig ikke huske sist jeg berørte d-paden på kontrolleren men husker vagt at den ikke var så god nei. Er kanskje mest Arcade-spill som bruker den!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fighting spill som Street Fighter 4 bør også kunne spilles med pad for de som er vant til d-pad på andre systemer. Men den er totalt ubrukelig, den er så unøyaktig at man får bare feilregistreringer hele tiden når man skal gjøre moves som Shoryuken (fremover, ned, ned på skrå). Så da må man ta til takke med analogstikka, som er altfor liten. Derfor kjøper litt seriøse gamere en slik: http://gear.ign.com/articles/947/947933p1.html Kan brukes til alle spill som bruker d-pad eller analogstikke. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men litt høyere analogstikke er sikkert ingen dårlig ide. Er vel en ny og mer presis høyrestikke det er snakk om Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ehm.. Vise produktinformasjon til den første Xbox'ens kontroll er vel ikke helt riktig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 LOL, det hjelper med andre ord null og niks for min type spill, da, der man bruker venstrestikka istedet for d-paden. FPS er best på PC syns jeg uansett. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Kan egentlig ikke huske sist jeg berørte d-paden på kontrolleren men husker vagt at den ikke var så god nei. Er kanskje mest Arcade-spill som bruker den!? GTA4 benytter seg kjedelig mye av D-paden, fryktelig morsomt å få opp mobilen når man ønsker kartet, og visa verca. Om det er noe som trenger en forbedring, så er det D-paden ja. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men litt høyere analogstikke er sikkert ingen dårlig ide. Er vel en ny og mer presis høyrestikke det er snakk om Pøh, man kan jo tilrettelegge stikken for lange tomler også da Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men litt høyere analogstikke er sikkert ingen dårlig ide. Er vel en ny og mer presis høyrestikke det er snakk om Pøh, man kan jo tilrettelegge stikken for lange tomler også da Hadde på mange måter vært perfect hvis man kunne bytte mellom hvor ABXY og høyre analog stod To høye analoger hadde vært yppelig til mange spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fighting spill som Street Fighter 4 bør også kunne spilles med pad for de som er vant til d-pad på andre systemer. Men den er totalt ubrukelig, den er så unøyaktig at man får bare feilregistreringer hele tiden når man skal gjøre moves som Shoryuken (fremover, ned, ned på skrå). Så da må man ta til takke med analogstikka, som er altfor liten. Derfor kjøper litt seriøse gamere en slik: http://gear.ign.com/articles/947/947933p1.html Kan brukes til alle spill som bruker d-pad eller analogstikke. Pfft, seriøse gamer kjøper en slik: http://www.jjscustomarcades.com/ControlPanels.html Uansett, alt til sitt bruk sier nå jeg, liker d-pad godt, behaglig å bruke det til tider også, i tilegg har jeg andre joysticker til annen type bruk. Jeg er forsåvidt fornøyd med 360-stikka. Er det noen som har noen anbefalinger av en pad med tilsvarende kvalitet og bedre d-pad? (helst trådløs) AtW Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dei kan samtidig erstatte den håplause D-paden med noko nytt. Det har allerede kommet en bedre utgave av den håpløse D-paden. Limited Green Edition Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Etter min mening så er Xbox360-kontrolleren er av de absolutt beste kontrollere som har blitt laget for konsoll. Gleder meg å se en "avansert" modell men håper ikke de slenger på turbobrytere etc Enig, men D-pad er ræv dårlig. Bruker den til sloss spill, og ender alltid opp med sår tommel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) D-paden fungerer utmerket til Halo Wars : ) og Gears... Men skulle ønske den var mindre hard og lettere. Endret 26. februar 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Hmm, interessant - samtlige som har vært her og spilt 360 hos meg har klagd over at den er alt for myk og upresis. Noe som forsåvidt er min menig også. Tydelig at folk har forskjellige forventinger til "utstyret" Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) D-paden fungerer utmerket til Halo Wars : ) og Gears... Da har du vært veldig heldig med kontrolleren din, for alle jeg har er d-pad'en helt håpløs. Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har bytta til feil våpen i gears.. Endret 27. februar 2009 av lektroluv Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har en kontroll med en ødelagt D-Pad, så det ville vært fint om de hadde fokusert på D-Paden i stedet for en allerede super analogstikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg