Joachim87 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Pcen får ikke kontakt med hardisken lenger. Har prøvd med både usb og firewire og har prøvd flere pcer... Den snurrer slik den skal og lyset foran blinker. Hardisken er ikke viktig men vil ha det som er på den. Er det håp eller? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Prøv og ta den ut og sett den inn i en PC. Lenke til kommentar
eksponensiell_vekst Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 JA, ta den ut og sett den inni en pc. MEst sannsynlig usb/satakontrolleren som er gåen. Hadde samme problemet selv og trodde alt håp var ute, men så koblet jeg den direkte til en pc og alt virket som det skulle. Prøvde usb/sata kontakten på en anne hdd og den virket heller ikke, så ta fikk jeg lokalisert problemet... Lenke til kommentar
Joachim87 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 skru opp hardisken å koble den til med sata/ide? Har ikke greie på dette jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå