oslofreak Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hepp! Sitter her med min fars 450D og skulle vise ham hvordan man foretar en manuell sensorrens i tilfelle behovet skulle dukke opp. 450D har sin automatiske sensorrens, men i tilfelle den ikke får vekk skitten så skal det - ifølge samtlige kameraanmeldelser jeg fant på nettet samt manualen - være mulig å gjøre som på de fleste andre modellene; åpne speilet for manuell rengjøring. Problemet er bare at der manualen opplyser om 3 alternativer; "Autorens", "Rens nå" og "Manuell rens" så mangler sistnevnte. Er det noen som vet hva som eventuelt må gjøres for å aktivere dette? Takker! --------------------------------------- Løsning: Jaha, dette kom jeg på like etter jeg trykka submit. Jeg kom til å tenke på at faren min ikke benytter seg av M/Av/Tv når han tar bilder, men kjører helautomatisk. Dette resulterer også i reduserte muligheter i menyene. Satte kameraet på M og det ordna seg... Endret 26. februar 2009 av oslofreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå