Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Antec nine Hundred VS APLUS Twin Engine VS NZXT Tempest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Temptest skal lufte bra. Er jo 6 installerte vifter. Men da bråker det sikkert som bare .... Det APLUS kabinettet var forferdelig stygt! Heselig spør du meg! Den har 2 installerte vifter, men den vifta forran var jo massiv.

Antec Nine Hundred har jo fire vifter. Men har hørt at det skal lufte bra. Men at den bårker mye.

Viss valget var mitt hadde det stått mellom Temptest og Nine Hundred. 6 vifter mot 4 vifter.

Endret av Kristian94
Lenke til kommentar

Tror du blir fornøyd med både Antec eller NXZT, men du burde kjøpe Nine Hundred Two framfor den du har linket til. Two har bl.a. støvfilter, noe eneren ikke har. Det er forøvrig vifteregulator på Nine Hundred, ikke sikker på om NXZT har det. Det bør du sjekke :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Aplus Twin engine har fått en del bra reviews med tanke på CPU tempratur (en kar på komplett som sa at CPU'n lå på 14 grader :omg: ) Jeg klokker en del så CPU tempratur er viktig for meg :)

EDIT: Har en Noctua 120 mm fra før av som jeg kan sette inn i det også, og jeg bryr meg ikke så mye om utseende så jeg lener mot Aplus nå :p

EDIT: Leste nå på en side som hadde testet begge kabinettene at Tempest var bedre enn Aplus fordi de viftene i Aplus kabinettet bare gjorde det verre for tempraturene. Back to square one :wallbash:

Endret av Abba91
Lenke til kommentar
Aplus Twin engine har fått en del bra reviews med tanke på CPU tempratur (en kar på komplett som sa at CPU'n lå på 14 grader :omg: ) Jeg klokker en del så CPU tempratur er viktig for meg :)

EDIT: Har en Noctua 120 mm fra før av som jeg kan sette inn i det også, og jeg bryr meg ikke så mye om utseende så jeg lener mot Aplus nå :p

EDIT: Leste nå på en side som hadde testet begge kabinettene at Tempest var bedre enn Aplus fordi de viftene i Aplus kabinettet bare gjorde det verre for tempraturene. Back to square one :wallbash:

Som sagt så kommer du til å bli fornøyd med både Nine Hundred og Tempest. Komplett må forresten betale ut lave lønninger siden de ansatte ikke har råd til varme i huset. En luftkjøler kan ikke senke cpu temperatur under romtemp.
Lenke til kommentar

Som sagt så kommer du til å bli fornøyd med både Nine Hundred og Tempest. Komplett må forresten betale ut lave lønninger siden de ansatte ikke har råd til varme i huset. En luftkjøler kan ikke senke cpu temperatur under romtemp.

haha, mente at det var en bruker som hadde lagt igjen en erfaring :p Men stussa litt på det selv, da blir NZXT Tempest tror jeg, vil ikke ha så mye bråk :)

Endret av Abba91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...