whipslash Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hva synes dere? Endret 26. februar 2009 av whipslash Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Fargene blir veldig anderledes når jeg laster dem opp på internet en det er når jeg ser det lokalt på maskinen, hvorfor det? :\ Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sikkert fargeprofilen.. Prøv å ekporter bildet i sRGB. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Rett opp horisonten. Synes at solen ble for markant, blir jo nesten blendet her jeg sitter. Og synes at fiskeren ble litt for langt til høyre. Kult at du fikk med selve sluken. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Liker sånne bilder, veldig behagelig og se på! Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Liker ikke helt komposisjonen her. Fiskeren er ute i kanten til høyre og sola er for langt ute i kanten til venstre. Vet ikke helt hva jeg skal fokusere på og bildet mister balanse. Ser ut som horisonten er litt skjev og sola er veldig lys. Bakgrunn og forgrunn funker ok. Hvis du hadde stårr litt mer til høyre for der bildet er tatt ville du fårr fiskeren og sola nærmere sentrum, det ville hjulpet på komposisjonen, men det er vanskelig å få til gode motlysbilder av denne typen. Mulig du da burde brukt blits for å lyse opp fiskeren uten å få for sterk sol. Stilig at du fikk med sluken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå