Gå til innhold

Nytt design på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg gjerne ville hatt i forumet her var en [arbeidslogg]funksjon på en måte. At man kan velge at tråden din er en arbeidslogg. Det vil gjøre at det ikke er mulig for andre å poste i tråden (kan krysses av) og man kan velge hvor mange innlegg som skal være på hver side. Synes det er fryktelig kjedelig å laste en side med 20 innlegg med 10-20 bilder i 1600x1200px. Hadde vært utrolig greit å kunne velge at siden skulle inneholde bare 5 innlegg f.eks. Ville gjøre det lettere for alle om man har uhorvelig mange bilder.

Lenke til kommentar

Er det virkelig meningen at man skal scrolle ekvivalenten til en maraton for å komme til oversikt, innlegg og lignende, eller har Opera endret innstilleger siden siste reboot? :ph34r:

Screenshot, zoomet ut:

diskusjon.jpg

Edit: Så snart jeg postet innlegget ble alt som det skal være, og den nye funksjonen er på plass. Jeg tror jeg liker den :)

Endret av awkward
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Unnskyld, men er dette en spøk?

Først de utrolig irriterende reklamene og nå dette? Hva holder dere på med egentlig?

La meg vise en liten skjermdump. Samme utseende i både Chrome og Opera.

post-86885-1235720433_thumb.jpg

Edit:

Forøvrig Hardware.no dynamisk ny-skinnet som er i bruk her. Gikk over til hardware.no dynamisk og da ordnet ting seg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...