Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har pr i dag telenor bredbånd. Ønsker å skifte til en lokal tilbyder. Har allerede en ruter fra telenor som jeg har fått som heter: speedtouch st780wlt. Lurer på om det er vanskelig å sette opp en slik ruter selv med de rette instillingene fra bredbåndsleverandøren? Eller er dette så innviklet at man må få dem til å se på det å legge inn rette instillinger? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke sikkert modemene kan brukes om hverandre. Hvorfor skal du bruke telenors modem? Får du ikke dette av ny leverandør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke sikkert modemene kan brukes om hverandre. Hvorfor skal du bruke telenors modem? Får du ikke dette av ny leverandør? Det koster 600 kr. Uansett så tenkte jeg at det kunne være like greit å prøve å bruke den jeg allerede har hvis mulig. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er veldig fa ting som ma settes opp uansett. Som regel innebaerer det a plugge inn kablene, konfigurere ruteren gjennom ethernet og http web interface. Konfiugurasjonen pa ruteren er 2-3 steg max, som innebaerer a legge inn brukernavn/passord, eller velge dynamic IP sa den henter IP fra modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå