Qumad Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg skal bruke en rapport i Access som henter ut sertifikater fra vår database. Utfordringen min er at det er en lang serie, og jeg skal ikke skrive ut alle. Jeg bruker følgende filter: Field to filter on: SeireNr Vomparison test: Equal to Value to compare: (Denne er blank slik at jeg kan skrive inn det jeg vil ha) Dette gir følgene kode når jeg klikker [Add to Filter] [serieNr] = [@Enter value for SerieNr:] Jeg har prøvd og bruke 'and' statement slik at jeg får flere slike input bokser opp når jeg klikker på [Preview] men det funker ikke. Jeg skal ha ut sertifikat med ID nummer: 400-BX-008 400-BX-038 400-BX-078 400-BX-079 400-BX-135 400-BX-184 400-BX-278 Hvis jeg skal hente opp en og en for så å printe dem ut så tar dette vesentlig mer tid en hvis det er en måte jeg kan søke opp flere ID nummer på sammtidig. Pga. at det er så få og kun en innimellom så kan jeg ikke bruke between istedenfor Equal to heller. Noen som har en løsning på problemet mitt her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå