pencap Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gode gud, jeg brekker meg! En så god kult-klassiker skal da ikke ha en billig spin-off. Donnie Darko er nr 1 på listen min, og det er synd å se at det blir laget en såkalt "oppfølger" til denne. Huff! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser ut som en rævva spin-off. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaja, da var den filmen ödelagt den ogsaa :S. Synd folk som ser Donnie Darko i framtiden kommer til aa forbinde den med denne filmen, eller kanskje de ikke ser Donnie Darko i det hele tatt paa grunn av dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Merker jeg er veldig skeptisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eg kjem sikkert til å sjå filmen, men dei kunne latt være å lage den. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaja, da var den filmen ödelagt den ogsaa :S. Jepp, trist at originalfilmen ikke er verdt å se lenger nå som det kommer en oppfølger. Akkurat som Alien og Aliens ble helt ubrukelige da Alien3 kom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eg kjem sikkert til å sjå filmen, men dei kunne latt være å lage den. Selvsagt kommer jeg til å SE filmen. Det er en helt annen ting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det var for mykje action of sci-fi i traileren. DD var mystisk og ubeskriveleg, sjølv regissøren veit ikkje kva delar av filmer betyr. Ut frå traileren verkar det som det kjem noko onde greier som skal ende verda. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jepp, trist at originalfilmen ikke er verdt å se lenger nå som det kommer en oppfølger. Akkurat som Alien og Aliens ble helt ubrukelige da Alien3 kom.Mener ikke at selve filmen plutselig blir daarlig, men folk kobler jo det de ser i denne filmen med den gamle naar de eventuelt ser den, og da blir den jo sett paa som daarligere, man kobler jo hele greia som 1 historie. Endret 26. februar 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaja, da var den filmen ödelagt den ogsaa :S. Jepp, trist at originalfilmen ikke er verdt å se lenger nå som det kommer en oppfølger. Akkurat som Alien og Aliens ble helt ubrukelige da Alien3 kom. Jada jada.. vi har hørt det før. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis folk er så uopplyste at de ikke vet at det er en oppfølger til en film som har kultstatus blant ungdommen, så kan de ha det så godt. Jada jada.. vi har hørt det før. Allikevel whiner dere om det hver gang det lages en oppfølger eller remake. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada jada.. vi har hørt det før. Allikevel whiner dere om det hver gang det lages en oppfølger eller remake. Ikke jeg "Dere".. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Som verdens største Donnie Darko-fan (selvutnevnt), har jeg bare ett ord å si... Bajs. Endret 26. februar 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og der oppdaga Zeph kven som var i avataren til Hr. Jenssen. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ser like forferdelig ut som de to rett-på-dvd oppfølgerene til The Butterfly Effect. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og der oppdaga Zeph kven som var i avataren til Hr. Jenssen. ikke sett før nå jeg heller. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 sjølv regissøren veit ikkje kva delar av filmer betyr. Kan ikke akkurat si at jeg vil anse det som en positiv ting.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Eg likar det. Blir endå meir mystisk. Filmar der alt blir oppklart og klarlagt er ein liksom ferdig med. Ein film som DD blir liggande igjen både på grunn av at det er ein strålande film, men og fordi den er så mystisk. Du kan sjå den om og om igjen, kanskje plukke opp nye detaljer, men aldri forstå alt. Det er ein uregelmessighet i ei filmverd som har godt av noko utanom det vanlege. Endret 26. februar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Men det å bare slenge inn random ting uten mening er da kanskje det letteste som fins. Og Kelly går jo ikke for surrealisme heller, så da snakker vi egentlig den ultimate easy way out. Nei, da foretrekker jeg heller filmskapere som gidder å tenke ut en historie. Uansett så kan jeg ikke tro at Kelly faktisk har gjort dette, desto mindre at han går ut og innrømmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå