Gå til innhold

Trailer til S.Darko - oppfølgeren til Donnie Darko

Liberum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, trist at originalfilmen ikke er verdt å se lenger nå som det kommer en oppfølger. Akkurat som Alien og Aliens ble helt ubrukelige da Alien3 kom.
Mener ikke at selve filmen plutselig blir daarlig, men folk kobler jo det de ser i denne filmen med den gamle naar de eventuelt ser den, og da blir den jo sett paa som daarligere, man kobler jo hele greia som 1 historie. Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Eg likar det. Blir endå meir mystisk. Filmar der alt blir oppklart og klarlagt er ein liksom ferdig med. Ein film som DD blir liggande igjen både på grunn av at det er ein strålande film, men og fordi den er så mystisk. Du kan sjå den om og om igjen, kanskje plukke opp nye detaljer, men aldri forstå alt.

Det er ein uregelmessighet i ei filmverd som har godt av noko utanom det vanlege.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Men det å bare slenge inn random ting uten mening er da kanskje det letteste som fins. Og Kelly går jo ikke for surrealisme heller, så da snakker vi egentlig den ultimate easy way out. Nei, da foretrekker jeg heller filmskapere som gidder å tenke ut en historie.

Uansett så kan jeg ikke tro at Kelly faktisk har gjort dette, desto mindre at han går ut og innrømmer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...