einaros Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Canon EOS 5D Mark II 4 sec f/6.3 iso 100 Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM @ 70 Ikke fanget *helt* som jeg ville, men synes fargespillet, bevegelsen og ansiktene fungerte greit allikevel Endret 26. februar 2009 av einaros Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Heisann dette likte jeg umidelbart ! Veldig kunstnerisk utført. Som du sier et fint fargespill og bra ansikter. Bildet gir meg en umidelbar følelse av storby livets mas og kjas. mennesker som ikke har tid og som stresser hit og dit. Og måten du har fanget bevegelsene på forsterker dette på en veldig bra måte. Kommer ikke på noe jeg spesielt misliker med bildet og det er ikke ofte her på BK Gratulurer med en skikkelig godt blinkskudd !! Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette bildet likte jeg godt. Førsteinntrykket er litt rotete, men bildet kommer seg ved litt lengre betraktning. Det mangler et godt fokuspunkt (i min søken etter noe å se på i bildet havner jeg til slutt hos jenta til venstre, men det tar litt tid da det ikke er noe som stikker seg ut nært sentrum. Men detter er egentlig småplukk. Godt fanget og godt presentert! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Canon EOS 5D Mark II4 sec f/6.3 iso 100 Canon EF 70-200 f/2.8L IS USM @ 70 Ikke fanget *helt* som jeg ville, men synes fargespillet, bevegelsen og ansiktene fungerte greit allikevel Fin idé dette ja... , det er vel slikt man kan øve litt på for å få til "teknikken" akkurat slik man ønsker. (Mulig jeg ville ha rettet opp litt i etterkant også)..er enig i det du sier ovenfor her... RandiA Lenke til kommentar
einaros Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Fin idé dette ja... , det er vel slikt man kan øve litt på for å få til "teknikken" akkurat slik man ønsker. (Mulig jeg ville ha rettet opp litt i etterkant også)..er enig i det du sier ovenfor her...RandiA Teknikken er ikke problemet -- jeg har full kontroll på kameraet. Folkemasser, og hvordan trikken akselererer, er derimot vanskeligere å styre. Bildet er forøvrig etterbehandlet, og rotert, akkurat sånn jeg ville ha det. Jeg er ikke én av de som snapper et skudd av tilfeldige ting, uten mål og mening, synes det ser gøyalt ut, og laster det rett opp hit. Legger jeg først noe her, kan du være trygg på at motivet er basert på en plan jeg har utført, og gjennomtenkt etterbehandling. Det betyr riktignok ikke at resultatet alltid appellerer til andre, eller engang meg selv; men det er i hvertfall fint lite tilfeldigheter i de aspekter av motiv og kompisjon jeg *kan* påvirke Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Var ingen negativ kritikk fra meg ..synes det virkelig var noe ved dette bildet. Og i ettertid ser jeg at du kanskje ønsker den hellingen i bildet, det får frem enda mer bevegelse.... RandiA Lenke til kommentar
einaros Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Kritikk er alltid velkommen Bilder og motiv betyr og representerer ulike ting for alle, og det dukker ofte opp vinklinger man ikke har tenkt på selv. Jeg ville bare presisere at jeg ikke løper rundt og tar bilder av ting på måfå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg ville bare presisere at jeg ikke løper rundt og tar bilder av ting på måfå Fin innstilling det.... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå