ADT Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Crystal USB omtales som verdens minste USB HiFi-høyttalere – og kommer nå til Skandinavia! Les mer Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dette var slett journalistisk arbeid...... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 DOES NOT COMPUTE :!: Bittepittepiitebittesmå høyttalere + "Audiofil HiFilyd" .... det går bare ikke an. Jeg grøsser bare ved tanken.... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg må nå si eg er litt skeptisk til disse høytalerne... Viss de er så små kan de da umulig gi Audiofil HiFilyd. Men viss de er så gode som de sier skal jeg vurdere et par! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 syntes også de var interessante, så fant frem en anmeldelse: http://www.dansdata.com/nf01.htm Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 35 usd på thinkgeek: http://www.thinkgeek.com/computing/speakers/aa5f/ hadde dette vært for en stund siden når 35 usd var under 200-kroners-grensa skulle jeg vurdert dem seriøst. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 DOES NOT COMPUTE :!: Bittepittepiitebittesmå høyttalere + "Audiofil HiFilyd" .... det går bare ikke an. Jeg grøsser bare ved tanken.... Det går forsåvidt ann, om man tar til takke med ekstremt lave lydnivå... Men "i virkligheten" så kommer man ikke vekk fra fysikkens lover, små elementer er ikke like godt egnet til å reprodusere lyd over hele spektret, slik er det bare, uasnett hva markedsavdelingen påstår. AtW Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Det går ikke an, og det er ikke tifellet. Produsenten oppgir 35Hz til 18.000Hz.. Ingenting HiFi med det. Les Raijin sin link.. jeg fant også fram til den da itpro faktisk presterte å presentere samme saken i går. Fysj. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Vil disse fungere enda lydkortet mitt er ødelagt? Har tittet på slike USB adaptere som skal funke uten lydkortet innebygd Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. USB-drevne lydenheter har egen dac. Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Ettersom de kobles til en USB-port (noe jeg regner med lydkortet ditt ikke har) så fungerer disse fullstendig uavhengig av lydkort. De har eget integrert lydkort. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Tipper logitech'ene som elkjøp selger for 99 kr gir mer for pengene. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Hmm...var det kanskje dumt av meg å smelle 1100 spenn på et Logi G51-sett....? Tror neppe disse vil gjøre seg så bra på en desktop når man kan kjøre litt mer på noen skikkelige høyttalere, men til en laptop kan jeg godt tenke meg at de låter en hel del bedre enn hva de knøttså innebygde tullegriene gjør. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Det går ikke an, og det er ikke tifellet. Produsenten oppgir 35Hz til 18.000Hz.. Ingenting HiFi med det. Les Raijin sin link.. jeg fant også fram til den da itpro faktisk presterte å presentere samme saken i går. Fysj. I den grad 35 Hz er reelt (noe det neppe er med denne størrelsen), så jo det helt fint for en høytttaler. AtW Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 men hvor får man kjøpt disse??? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 men hvor får man kjøpt disse??? De kommer til norge...mao du må vente på at de blir importert eller bestille ifra utlandet Lenke til kommentar
digitalmilla Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Disse høytalerne har ingenting med hifi å gjøre. Det er rett og slett fysisk umulig. De er helt sikkert bedre enn alminnelige PC-høytalere, men ikke noe mer. Den anmeldelsen som det ble linket til her to år gammel, og selv om de kommer til skandinavia for første gang, er de neppe noen nyhet for lydinteresserte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg