Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Smått og godt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DOES NOT COMPUTE :!:

Bittepittepiitebittesmå høyttalere + "Audiofil HiFilyd" .... det går bare ikke an.

Jeg grøsser bare ved tanken....

Det går forsåvidt ann, om man tar til takke med ekstremt lave lydnivå...

Men "i virkligheten" så kommer man ikke vekk fra fysikkens lover, små elementer er ikke like godt egnet til å reprodusere lyd over hele spektret, slik er det bare, uasnett hva markedsavdelingen påstår.

AtW

Lenke til kommentar

Hmm...var det kanskje dumt av meg å smelle 1100 spenn på et Logi G51-sett....?

Tror neppe disse vil gjøre seg så bra på en desktop når man kan kjøre litt mer på noen skikkelige høyttalere, men til en laptop kan jeg godt tenke meg at de låter en hel del bedre enn hva de knøttså innebygde tullegriene gjør.

Lenke til kommentar
Det går ikke an, og det er ikke tifellet. Produsenten oppgir 35Hz til 18.000Hz.. Ingenting HiFi med det. Les Raijin sin link.. jeg fant også fram til den da itpro faktisk presterte å presentere samme saken i går. Fysj.

I den grad 35 Hz er reelt (noe det neppe er med denne størrelsen), så jo det helt fint for en høytttaler.

AtW

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Disse høytalerne har ingenting med hifi å gjøre. Det er rett og slett fysisk umulig. ;) De er helt sikkert bedre enn alminnelige PC-høytalere, men ikke noe mer. Den anmeldelsen som det ble linket til her to år gammel, og selv om de kommer til skandinavia for første gang, er de neppe noen nyhet for lydinteresserte.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...