kleppanbear Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei.. noen som vet hva programvaren Sun ONE Starter Kit koster? jeg har to orginale som jeg ikke behøver.. uåpnet.. takker for alle svar. mhv: Bjørn Are Gåserud Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvis du har produktnummeret så kan jeg finne pris til deg. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Vant på TG eller?? Orket ikke å delta i resirk compoen! Får se til neste år! -Chief- Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Siden SunONE stuff kan lastes ned gratis fra Sun sin hjemmeside så vil jeg tro: ingenting.... Iallefall hvis det er den samme pakken med utilities, dev tools, apps, etc som jeg tidligere har fått utdelt ved et Java seminar i vinter...... Du slipper å laste det ned selvfølgelig Lenke til kommentar
kleppanbear Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 takker for alle tilbakemeldinger så langt.. ja jeg vant på tg.. jeg hadde 5-6 lodd av totalt 30000... så jeg hadde flaks.. men det var synd jeg vant denne premien to ganger..(når den ble totalt utloddet 3 ganger..) det må være en mening bak det.. :-? ja ja jeg kommer tilbake med nummer på produktpakken. den må da være verdt noe.. noen av dere som vil kjøpe den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå