abene Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Symantec har nå relansert programpakken Norton Utilities. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette burde sjekket ut! Lenke til kommentar
anordne Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) De register programmene virkete nyttig. Har inntrykk at svært lite blir fjernet fra registeret. Hvorfor har ikke MS laget noe som bygge opp register på nytt? Uansett synes jeg disse pakke løsningen kan være noe slitsomt med litt for mange programmer, som stjeler minst like mye resurser som de egentlig skulle ha frigjort, men ser ut som Norton har moderert seg litt denne gangen. Edit: var kanskje en litt mange programmer der alikevel Endret 26. februar 2009 av anordne Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Husker godt Norton Utilities fra 90-tallet, og brukte dem. Men i dag får man gratis programmer på nettet. CCleaner er en av dem. Så da gidder ikke jeg betale over 400 kr for Norton! Hvis jeg skal det, ja da må Norton Utilities være bedre enn gratis alternativene. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 ... og alt dette og mere til får man av gratis programvare. Så slipper man jo å ha stygge Norton-prosesser kjørende i bakgrunnen også. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Før alle roper, dette finnes jo gratis! Så burde kvaliteten på produktene testes først. Personlig tror jeg ikke det er verdt 400 kr, men hvem vet? Kan love dere at dette er OEM pakke nr 1 framover...*bluuuurgh* Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg synes også hardware.no burde gjøre en test av dette. For eksempel sammenlikne det mot Ccleaner, en god gratis register cleaner, og kjør: msconfig. Det slo meg akkurat at disse tingene som står om programmet her er nøyaktig det jeg gjør når folk jeg kjenner klager over at PC'n begynner å gå treigt. Så ber jeg dem om å kjøre Ccleaner ca en gang i uka, og så er de fornøyd i 6mnd til et år (før det må defragmenteres og avinstalleres skitprogrammer igjen) EDIT: Dette er sikkert greit for de som ikke vet hva de gjør da. Det er desverre veldig mange der ute som ikke har peiling på noe mer enn hvor strømknappen er, og hvordan de kommer seg på internett. Endret 26. februar 2009 av GullLars Lenke til kommentar
stavros Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) denne posten kan slettes Endret 26. februar 2009 av stavros Lenke til kommentar
stavros Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gamle minner Jeg er veldig fornøyd med ccleaner, smart defrag og ntregopt. Men testes må det, brukte det i gamle dager. Får se om det finnes en trialutgave Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen Norton Commander? *snufs* Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Mye av dette kan jo CCleaner gjøre gratis. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Synes ikke dette produktet har noen funksjon i dag. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 som nevnt før: dette eksisterer i gratis varianter, som ikke sluker hele systemkraften.. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 som nevnt før: dette eksisterer i gratis varianter, som ikke sluker hele systemkraften.. Jepp. Men dette kan være kjekt for de som ikke har nokk kunskaper til å fikse slike ting selv, og det er faktisk veldig veldig mange. Forhåpentligvis har de laget det slik at det er et "run on execute" program, alså at det ikke ligger i bakgrunn hele tiden, men gjør jobben sin når man kjører det. Men det er kanskje for mye å forlange av norton, men gratisprogrammene klarer det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå