Nidaroo Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da antar jeg at det er noe grense, for at man kan dra hvis man er under feks. 20 år. Er det 23, 25? Dette med tanke på at vi er en gjeng som skal sør-over snart. ^^ Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 for bare og fly er dt vel 18. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Så om man feks. drar alene, så må man altså være over 18 år? Trodde det var sånn som feks. er på danskebåten, at man må være 25(?)...Men jaja, så lenge det er under 23 er jeg fornøyd! ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er vel ingen grense for og fly? Er bare når du er mindre at du får en slik "jeg flyr alene" lapp for å henge rundt halsen. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva mener du? Fly som i være passasjer/turist, eller fly selv? For å fly selv, kan du starte opplæring når du er 16 og få "lappen" når du er 18. For å fly som passasjer (uten foresatte), må du være 5 år. Da gjelder spesielle regler og det er restriksjoner på hvor mange mindreårige som er på flyet. Det må også være "sikkert" at flyet kan lande på den bestemte destinasjon. For å fly "selvstendig" regner jeg med det er 12 år, siden det er grensen for å betale voksenbillett. (Dvs tidligere grense, nå er vel alle billetter samme pris). Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ok. Tenkte som passasjer ja. Flott da, da er det bare å komme seg på flyet! Lenke til kommentar
Splius Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bestefar var lensmann og han sa på konfirmasjonen min at "nå kan du ta flyvelappen"! Lenke til kommentar
simen2 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 14 for og fly seilfly 16 for og fly cessna små fly 24 for og fly passaskjerfly Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det er vel ingen grense for og fly? Er bare når du er mindre at du får en slik "jeg flyr alene" lapp for å henge rundt halsen. Jeg elsker slike lapper! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg dro alene til Gran Canaria da jeg var 16 år. man behøver bare å sende inn en fullmakt. Så er du good to go Fullmakt skjemaet finner du på flyselskapets hjemmeside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå