Gå til innhold

Synk av kalender i HTC touch HD

noobn

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har kjøpt meg en HTC touch HD. Har brukt den i et par uker nå. men er releativt grønn....siden dette er den første smart telefon.

Jeg har både brukt programmene "windows kalender" og office 2007 outlook

Får forsatt ikke det til.

Har en timeplan som er laget i de nevnte programmene men får ikke puttet det inn i mobilen.

Noe tips som jeg kan få?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan du være litt mer detaljert på "google kalender"..... er forsatt grønnn...

Hørt om FuckingGoogleIt?

Skal løse problemet ditt dersom du først googler litt, i det minste prøv litt selv.

Windows Calendar kan ikke synkroniseres mot en windows mobile kalender.

EIDT:aha, da vet jeg det. :)

Endret av Afghan0
Lenke til kommentar

Babality: Takk for intitativet, men jeg forstår ikke helt konseptet. siden windows kalender og en windows mobile er jo i et og samme produsent. Så det er litt rart etter min mening.

Afghan0: Du mener at jeg skal skrive inn et søkeord på google.com?

Endret av noobn
Lenke til kommentar
Babality: Takk for intitativet, men jeg forstår ikke helt konseptet. siden windows kalender og en windows mobile er jo i et og samme produsent. Så det er litt rart etter min mening.

Why can’t I sync Windows mail, calendar or contacts?

Windows Mobile Device Center only supports synchronization with Microsoft Outlook or Exchange. We currently do not support synchronization with Windows Mail, Windows Calendar or the Windows Address book.

Fra Microsofts egne sider :) Hvis du lurer på hvorfor så kan du sende mail til Microsoft Support :)

Lenke til kommentar
Afghan0: Du mener at jeg skal skrive inn et søkeord på google.com?

hmmm, litt offtopic, men hva om du leger ut mobilen din på finn.no og selger til 5000 eller noe sånt?

Her har du det:

gå inn på www.gmail.com

har du ikke google acount, så regsitrer du deg for å skaffe deg en, dersom du har det, kan du logge deg inn til mailen din(Les:Gmail`en din)

Når du er logget inn, kan du trykket på calendar, det finner du overst til venstre, nr 2.

Deretter laster du opp kalenderen din som du har på pc`en din, eller kan du skrive url, dersom du har det online.

Etter opplasting kan du bare klikke på sync, du finner det overst til høyere. Og følg det som står der. Si ifra hvis det er fortsatt noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...