sdf123 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det gratis å oppdatere kart på tomtom one v3 europe? Ser at jeg har en funksjon som kalles kart oppdatering på den, men må koble meg til tomtom home eller lignende. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Etter at du har kjøpt og registrert enheten din, har du 30 dager på deg til å laste ned siste kart gratis. Etter dette vil det koste penger (og det er ikke billig). Tomtom oppdaterer kartene sine 3 eller 4 ganger i året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det gratis å oppdatere kart på tomtom one v3 europe? Ser at jeg har en funksjon som kalles kart oppdatering på den, men må koble meg til tomtom home eller lignende. Det er vel ingen GPSer hvor det er gratis å oppdatere kart (etter en periode, som er 30 dager på TomTom). Et sted må de jo tjene penger, jeg kjøpe en ny One V3 med Europakart for 799 forrige uke... Installert TomTomHome, registrer deg som bruker med epost-adresse. Da får du mail når TomTom har "tilbud" på kart, slik at du kan få nytt kart til en rimelig(ere) penge. Normalprisen er vel ca EUR60 for Europakartet. Trenger du kun norden, er normalprisen ca EUR40. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ok, så fra jeg registrerer meg på TomTom Home kan jeg laste ned siste oppdatering gratis innen 30 dager? Hva er siste kartversjon dere har? Ser ut som jeg har Western Europe 1GB versjon 7.131. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 8.15 er siste, ihvertfall på 2 GB-versjonen (for de modellene med større minne). Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Finnes det en 2GB versjon også av one v3? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Finnes det en 2GB versjon også av one v3? Nei, One v3 og v4 i EUR-utgaver har 1 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå