Chivas Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, det er snakk om Duttys rom på xda. Det kom nettopp ny versjon av den: ttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483822 Den Peppep linker til er for Touch HD. For de som har Touch Diamond anbefaler jeg å titte på: - HD TouchFLO for Diamond (Denne er veldig mye kjappere enn den orginale til Diamond): Link - Diamond 2 TouchFLO for Diamond (Ikke ferdig ennå): Link Er det gjort noe med muligheten for å velge profil enkelt på disse? den "originale" til Diamond er jo håpløs på dette - og det er en av de største grunnene til at jeg bruker SPB MS istedet for TF3D - men hvis dette er gjort noe med, skal jeg vurdere å bytte Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Maskinvaren (CPU og slikt) er prikk likt på begge Iphone-versjonene. Det er jo egentlig samme telefon med noen få forskjeller (3G, batteri og liknende). Fremdeles så velger apple å gi ut oppdateringer, noe mange andre produsenter er heller slappe til å gjøre. Apple oppdaterer også både ipod touch 1g og 2g, som har annen HW, touch 2g har bl.a. en annen CPU. Det stopper ikke Apple i å gi ut samme oppdatering til begge to samtidig. Nei, det er feil. 1g og 2g/3g er teknisk sett samme telefon på lik linje som N95 og N95 8GB. Det vil si at all programvare utviklet til Iphone fungerer helt likt på begge telefonene. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ser svært bra ut. Dette må testes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg