pailukterN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei, jeg sitter med en "gammel" Sony Ericsson Cybershot K550i som min søster har lånt det siste året. Jeg kjøpte et minnekort som hun har lagret det meste av sine bilder og filmer på, men hun har såklart vært "uheldig" og slettet en mengde bilder og videoer som jeg gjerne skulle hatt tilbake, disse lå på telefonens innebygde minne ca 80mb... Jeg var heller ikke så klok at jeg la de inn på en data. Bildene er opp imot ett år gamle, er de forsvunnet for godt eller finnes det noen som helst måte å gjenopprette de på? Takk på forhånd, Pailuktern Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dersom de er slettet fra selve telefonens fastminne, tror jeg muligheten for å få de tilbake er svært, svært liten. Hadde de vært på minnekortet, og ikke overskrevet i ettertid, hadde du nok kunnet forsøkt et recovery-program, men det fungerer ikke på telefonen (tror jeg). Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (IKKE for å kapre tråden altså) har du peiling på hvilket recovery-program som gjør det? har søkt på google, men har ikke funnet et program som jeg vil ha. da tenker jeg på recovery av USB-minnepenn og sånn Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Recuva, Freeware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå