Gå til innhold

hjelp til nytt skjermkort til X58/i7

iRobot

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg et nytt pci-skjermkort som skal stå i en x58/i7 920-maskin.

Blir vel 1680x1050 oppløsning siden jeg har en 22"

Skal spille Crysis og Mass Effect +++ og liker å ha "ting klart" for kommende strategispill så det aner meg at jeg burde gå for min 1GB ram.

Pris ca 3000

Hadde også vært godt med et skjermkort som ikke går så fort varmt, eller iallefall er dønn still når det ikke belastes...

Jeg HATER viftestøy ;))

HER er pc jeg skal kjøpe meg

er Sapphire Radeon HD 4850X2 2GB GDDR3 et godt valg ?

takker og bukker for de som gidder hjelpe meg

Endret av flu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har akkurat bygget egen pc med X58, i7 920, og HD 4850 X2 2GB. Skjermkortet har ekstrem ytelse, men det bråker noe så helt jævlig. Selv om du stiller ned viftehastigheten til minimum på 20% synes jeg det bråker mye, og hos meg har det da en temperatur på 47-48 grader ved idle. Jeg må undersøke litt i løpet av de nærmeste dagene om jeg skal bruke angreretten og kjøpe et annet...

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har akkurat bygget egen pc med X58, i7 920, og HD 4850 X2 2GB. Skjermkortet har ekstrem ytelse, men det bråker noe så helt jævlig. Selv om du stiller ned viftehastigheten til minimum på 20% synes jeg det bråker mye, og hos meg har det da en temperatur på 47-48 grader ved idle. Jeg må undersøke litt i løpet av de nærmeste dagene om jeg skal bruke angreretten og kjøpe et annet...

ja det var som jeg fryktet....at så mye krefter på så liten plass bare MÅ bråke uhemmet

for min del blir det nok til at jeg går for et skjermkort med mindre minne og høyere hastighet og mere "kling"...orker ikke bråket...

noe slikt:

EVGA GeForce GTX 285 1GB PhysX CUDA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...