ost3popp Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Yo, har begynt å bli dilla anime igjen og har lyst til å se Final Fantasy filmene! Viss det fins? Fins det? Ja men fiss det fins Final Fantasy film/anime så sifra! Vil helst ha download link! (Siden eg har "bynt" så send film nr 1 eller episode nr 1.) Takk. Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det finnes to FF filmer. The Spirits Within, som begynner å bli ganske gammel nå og Advent Children som tar utgangspunkt i FF7. Advent Children er lett å finne på et videosenter eller som brukt på en Gamestop butikk. Husker jeg så en kopi til 40 kr der. vet ikke om noen download linker, men sikkert ganske lett å finne på de største torrent sidene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Download-linker er nok ikke tillatt å poste her, men filmene er enkle å få tak i, begge kan kjøpes for 99 kr hos cdon.com. De har også anime-serien, Final Fantasy Unlimited", på dvd til 139 kr stk., dersom du er interessert i det. Ønsker du å kjøpe dem enda billigere, kan du jo alltids sjekke ut play.com. Der for du filmene til £5 per stk. nå, noe som tilsvarer ca 50 kr. De har også Unlimited-serien for rundt 80 kr stk. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kommer ny film som heter ac complete. Blir remake av ac dvd versionen. Blir PÅ BLU-RAY absolutt noe å sjekke ut=) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 ..og den har release 16. april i Japan. Sort cover og greier. Den føyer seg dermed inn i rekken over "annen-farge" sammen med 3D-cover utgaven av the Incredible Hulk som har et grønt cover Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Husker jeg så den første FF filmen på kino og syntes det var en av de tøffeste filmene jeg hadde sett, men når jeg kjøpte den på video ble det putselig en av de teiteste filmene jeg hadde sett. Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Husker jeg så den første FF filmen på kino og syntes det var en av de tøffeste filmene jeg hadde sett, men når jeg kjøpte den på video ble det putselig en av de teiteste filmene jeg hadde sett. Lett å la seg imponere av animasjonen i den ja, spesielt med tanke på utgivelsesåret! Selv elsker jeg Advent Children, mest fordi jeg har rundet FF7 10-15 ganger siden fjerdeklassen. Blir aldri lei! Er forøvrig også laget anime-filmer av FF7 i Japan, om du leter litt på nettet finner du vel noen med engelske subs. Hadde en på 27 minutter en gang, mener å huske det var mye det samme som Crisis Core-spillet historiemessig, bare synd det er 6 år siden jeg så den og ikke husker noe av den. x) Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Final Fantasy VII: The Last Order med subs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå