Gå til innhold

Billig svart-hvitt printer, hvilken?

Anbefalte innlegg

Har omsider funnet ut at det kunne vært greit med en printer i min nyinnflyttede leilighet! Er student så det går for det meste i dokumenter og slikt, så har egentlig funnet ut at jeg ikke har behov for en fargeprinter. Fargene hadde nok tørket ut før jeg hadde fått sjangs til å bruke opp halvparten :p

Hva slags svart-hvitt printer vil lønne seg å kjøpe? Eller vil det lønne seg å kjøpe en vanlig printer, men kun sette i svart og hvitt blekk?

Er ganske grønn på dette området 8-) Så håper noen snille mennesker der ute kan hjelpe meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ellers forskjellige PSC skrivere på Elkjøp som koster 400-600kr og kan også skrive ut i farger om du trenger det iblant. Jeg synes ihvertfall at det er kjekt å ha muligheten til å scanne inn noe eller ta en kopi fort, uten å måtte en gang å koble skriveren til datamaskinen (ved kopi, du har en tast for farger og en om du vil ha svart-hvitt).

Synes ikke at fargene tørker ut så fort, merka ihvertfall ikke noe slikt på min PSC1410 som "idlet" en stund.

PS: Du må huske på at du gjerne må kjøpe en kabel fra skriveren til PC'en i samme slengen, så det blir ofte 100-200 kr ekstra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...