Mrs_Rasoul Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har omsider funnet ut at det kunne vært greit med en printer i min nyinnflyttede leilighet! Er student så det går for det meste i dokumenter og slikt, så har egentlig funnet ut at jeg ikke har behov for en fargeprinter. Fargene hadde nok tørket ut før jeg hadde fått sjangs til å bruke opp halvparten Hva slags svart-hvitt printer vil lønne seg å kjøpe? Eller vil det lønne seg å kjøpe en vanlig printer, men kun sette i svart og hvitt blekk? Er ganske grønn på dette området 8-) Så håper noen snille mennesker der ute kan hjelpe meg Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det enkleste da vil være å kjøpe en rimelig laserprinter som f.eks. HP LaserJet 1005. Lasertonere (fargepatron) koster gjerne noen hundrelapper, men til gjengjeld varer de i minst ett år ved vanlig bruk og du trenger ikke å være redd for at det tørker ut Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du har ellers forskjellige PSC skrivere på Elkjøp som koster 400-600kr og kan også skrive ut i farger om du trenger det iblant. Jeg synes ihvertfall at det er kjekt å ha muligheten til å scanne inn noe eller ta en kopi fort, uten å måtte en gang å koble skriveren til datamaskinen (ved kopi, du har en tast for farger og en om du vil ha svart-hvitt). Synes ikke at fargene tørker ut så fort, merka ihvertfall ikke noe slikt på min PSC1410 som "idlet" en stund. PS: Du må huske på at du gjerne må kjøpe en kabel fra skriveren til PC'en i samme slengen, så det blir ofte 100-200 kr ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå