Sink Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Aner ikke helt hva jeg har gjort, kategoriene har alltid vært oppdelt i de større hovedkategoriene, her er et lite bilde. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De er slik her og. Tror det er meningen, men at noe har gått feil en plass. Jeg håper ihvertfall at det er en grunn til at det står 'beveg musen over'. En form for meny eller noe. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 De er slik her og. Tror det er meningen, men at noe har gått feil en plass. Jeg håper ihvertfall at det er en grunn til at det står 'beveg musen over'. En form for meny eller noe. Funker tydligvis slik det skal nå, men jeg liker det fortsatt ikke :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Den menyen funker for meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor EDIT: fiksa bilde. Endret 25. februar 2009 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Diskusjon.no-skinnet fungerer tilsynelatende normalt med den nye menyen. Det er verre med f.eks. Hardware.no-skinnet, hvor menyen blir listet opp på den måten. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Var slik hos meg også for noen timer siden. Antagelig en liten "bug", fungerer som en kule nå. Liker denne løsningen mye bedre. Bedre å se på og lettere å finne frem. Flott! Endret 26. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Synd at lista ikke blir synlig før man beveger musa over feltet, uten den hadde den vært perfekt for min del. Slik den er nå vil jeg bruke lista mindre enn før. Det verste er egentlig at brukervennligheten må lide bare fordi man vil gjøre reklamen mer synlig, aboslutt en utvikling i feil retning. Endret 26. februar 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det burde vært mulig å låse kategorien slik at man slipper å holde musen over for å kunne se kategoriene. Jeg syns dette bare blir verre og verre. Først den reklamen som blinker ustanselig (og da måtte jeg innstallere ad-block) og så dette. Hvor er brukervennligheten? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kan være enig i at det er dumt at kategoriene ikke er fremme hele tiden. Men til gjengjeld kommer man seg kjappere inn i underkategoriene, så bedre nå synes jeg. Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvorfor ikke vise hovedkategoriene i en liste som før, og så vise undermenyene når man beveger musa over hver enkelt kategori? Slik det er nå er det bare tungvint. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) slik ser headern ut for meg etter nye menyen kom (når jeg går fra f.eks spill til data) Endret 27. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg