chr232 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er forskjellen mellom en kokk og en homo? xD Lenke til kommentar
chr232 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er forskjellen mellom en kokk og en homo? xD Bare sier det jeg ^^ Hva er forskjellen mellom en kokk og en homo? xD Kokken rører i dagens mat, mens homoen rører i gårsdagens xD Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kokken rører i dagens mat, mens homoen rører i gårsdagens Endret 25. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 En kokk blir mest sannsynlig flyforbanna om du kjører kuken din opp i endeåpningen hans. Hva? "Den stygge gåten" står det jo. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare sier det jeg ^^ Hva er forskjellen mellom en kokk og en homo? xD Kokken rører i dagens mat, mens homoen rører i gårsdagens xD LOLOLOLOL DU ER MORSOM DA!!!!!!!! Nei.. Lenke til kommentar
Fcuked Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 En kokk blir mest sannsynlig flyforbanna om du kjører kuken din opp i endeåpningen hans. Hva? "Den stygge gåten" står det jo. Denne, derimot, var morsom. Lo meg skakk i hjel. Kanskje fordi jeg er trøtt, eller kanskje fordi jeg er teit. Velkommen til meg på diskusjon.no Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 En kokk blir mest sannsynlig flyforbanna om du kjører kuken din opp i endeåpningen hans. Hva? "Den stygge gåten" står det jo. Denne, derimot, var morsom. Lo meg skakk i hjel. Kanskje fordi jeg er trøtt, eller kanskje fordi jeg er teit. Velkommen til meg på diskusjon.no Velkommen. Finnes mange morsomme tråder i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Fcuked Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Me knows. Har vært innom før, bare aldri giddet å registrere meg. Men nå må vi ikke stjele den fantastiske homo-kokk vitse-tråden til chr232. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Feil plass. Du skal i denne tråden, ikkje kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=462403 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg