Mr. Bojangles Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei godtfolk. Jeg skulle gjerne lakkert opp noen sidelister, som (dessverre) er glatte. Jeg vil ha dem teksturert, slik som biler med ulakkerte fangere har. Finnes det noen løsninger? Vet at mange amerikanere bruker "trukc bed liner"-stoff på sprayburk - men ville gjerne hatt noe skikkelig, som også kan skaffes i Norge. Matt lakk får jo rett farge, men det blir litt feil. På forhånd takk. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Biltema har noe greier som visstnok skal funke. Men det er bare svensker som sier det funker, og da er jeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Flott. Skal innom i morgen og høre med dem (eller bare kjøpe en boks, det er sikkert ikke dyrt, og folka bak disken har sikkert ikke peiling. ) Takk for tipset. Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 jepp, de biltema greiene funker nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå