Gå til innhold

Best økonomisk utdannelse


Daddlemannen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har allerede satt NHH som førstevalg. Men om poengene ikke holder, så må man jo ha et andre, tredje ... -valg også

 

Hvis du tar økonomisk utdannelse ved en (offentlig) utdanningsinstitusjon, så vil jeg gjerne høre din ærlige mening om kvaliteten.

 

Det hadde også vært fint om du kunne fortalt meg hva du betaler i husleie, men ingen nødvendighet.

 

Tusen takk for oppmerksomheten.

 

Til moderator:

Jeg setter pris på det, dersom dere lar denne tråden ligge her. Jeg håper å få råd fra folk som allerede tar en økonomisk utdannelse, eller har en. De frekventerer nok dette forumet mer enn skole og utdanningsforumet.

 

På forhånd takk.

Endret av Daddlemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting er kvaliteten på utdannelsen, en annen ting er hvilket rykte utdannelsen har i næringslivet.

 

Der tror jeg master i Inudstriell økonomi fra NTNU scorer bra.

Det er sant, og tusen takk for tipset.

 

Copenhagen Business School.

Se her, ja – nu får man lige reise til den andre siden av havet for å se hvordan økonomien tjallar sammen, hehe. Fra spøk til alvor; tusen takk for tipset. Har liksom ikke bredt nok perspektiv til å se utenfor norske grenser, propagandaen om at norsk er best har visst gjort sitt inntrykk. :)

 

Du vet ikke om det er noen aktuelle i Sverige da? Synes det er bedre med svensker enn dansker. De er lettere å forstå, og hele gjengen er jo dumme, så da kan man kanskje hevde seg litt også, hehe :D

Endret av Daddlemannen
Lenke til kommentar
Det er endel nordmenn på den skolen, så anbefaler den itillegg til høy kvalitet. Sverige har endel kjente skoler men det er mest innen teknologi, du har chamers, lund osv, men kanskje handelhøyskolen i stockholm kan være noget for deg?

Hei igjen, Blåbær

Tusen hjertlig takk skal du ha. Disse institusjonene skal jeg undersøke ytterligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...