Gå til innhold

BK: Flagg i vinden

Holmez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første er vel dette en av de virkelig store klisje motiver

som allerede er gjort tusenvis av ganger ;)

Ellers så gir ikke motivet meg noe spesielt, det er helt midtstilt og

i tillegg har du dratt for hardt i redigerings spakene noe som bla fører til helt utbrente partier i skyene.

Men jeg har et intrykk av at bildet i "riktig" redigering teknisk sett

er greit utført.

Du bør spørre deg selv om hva det er du ønsker at dette bildet skal gi andre. Som et rent dokumentarisk bilde faller det gjennom siden det ikke er noe mere interresant i bildet.

Kunsterisk mener jeg også det faller gjennom fordi det rett og slett er veldig kjedelig motiv.

Vel jeg håper ikke jeg helt slakter, jeg prøver ivertfall og gi gode begrunnelser ;)

Kan jo være at andre en meg har helt andre meninger om bildet ?

Lenke til kommentar
For det første er vel dette en av de virkelig store klisje motiver

som allerede er gjort tusenvis av ganger ;)

Ellers så gir ikke motivet meg noe spesielt, det er helt midtstilt og

i tillegg har du dratt for hardt i redigerings spakene noe som bla fører til helt utbrente partier i skyene.

Men jeg har et intrykk av at bildet i "riktig" redigering teknisk sett

er greit utført.

Du bør spørre deg selv om hva det er du ønsker at dette bildet skal gi andre. Som et rent dokumentarisk bilde faller det gjennom siden det ikke er noe mere interresant i bildet.

Kunsterisk mener jeg også det faller gjennom fordi det rett og slett er veldig kjedelig motiv.

Vel jeg håper ikke jeg helt slakter, jeg prøver ivertfall og gi gode begrunnelser ;)

Kan jo være at andre en meg har helt andre meninger om bildet ?

Jeg ser i ettertid at jeg har dradd litt for hardt i redigeringsspaken. Spesielt når det gjelder skyene. Det var mitt første forsøk på redigering ved bruk av Topaz Adjust plug-in til Photoshop. Det først og fremst det siste året jeg har begynt å ta hobbyfotgraferingen min mer seriøst, ved å bruke manuelle instillinger, og gjøre litt etterarbeid. Jeg lærer noe nytt hver dag, så jeg er takknemlig for tilbakemeldingen :)

Det er vell en ganske stor klisje bildet ja. Muligens det oppfattes litt annerledes steminingen ved bildet, siden jeg kobler det med stedet jeg har vært. Det var en ganske spesiell steming, stille og rolig. Helt utrolig at så mange døde soldater fortsatt ligger inne i båten på havets bunn, under minnesmerket.

vedlagt kan du se bildet fra der jeg tok bildet :)

post-17186-1235605792_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...